PEZHVAKEIRAN.COM انقلاب یواشکی رهبری پشمکی *
 

انقلاب یواشکی رهبری پشمکی *
احمد رشیدی

انقلاب عظیمی در ایران جریان دارد، و ما ایرانیان استکهلم نیز مثل ۱۵۰ شهر جهان، برای همبستگی با انقلاب زن زندگی آزادی در میدان اصلی تجمع و تظاهرات داشتیم، و شعارهای جوانان کف خیابان را تکرار می کردیم، که باز هم با حرکات و شعارهای فرقه ی جدا افتاده از توده های مردم مواجه شدیم، و هنگامی که به دوستم گفتم، اینها از جماعت مجاهدین هستند، مانند دادگاه نوری افسار پاره کردند!.
این جماعت که متأسفانه رهبری عقیدتی ولایت اسلامی آنها، درس بزرگ بور شدن در دو ساله ی گذشته ی دادگاه نوری را فراموش کرده است، حالا که سالیان پس از آزادی یواشکی و حجاب برداری دختران خیابان انقلاب در برابر انقلاب بزرگ زنان و جوانان ایران کاملاً مات شده اند، و انقلابی با رهبری دختران و زنان شجاع ایران، گلیم فرسوده ی انقلاب نوین اسلامی را از زیر پای رهبری آنها چنان کشیده است، که مجبور به پنهان کردن رییس‌جمهور محجبه ی مادام‌العمر خودشان شده اند، ظاهراً هیچ مسولیتی جز ایستادن در مقابل دادخواهی مردم ایران و ایستادن در کنار نظام ولایت اسلامی ندارند، و حالا به دستور رهبری عقیدتی شان بصورت نفوذی و ناشناس در تظاهرات مردمی شرکت می کنند، و مذبوحانه تلاش دارند که شعارهای جوانان کف خیابان برای سرنگونی تمامیت رژیم کثیف اسلامی را منحرف و شعارهای خودشان را جایگزین کنند.
براستی شما که برای هر مورد دادگاه نوری نشست شورای ملی مقاومت پوشالی خودتان را برگزار می کردید، چرا برای این انقلاب بزرگ مردم نشست برگزار نمی کنید؟ چرا رییس‌جمهور محجبه ی خودتان را پنهان کرده اید؟ چرا صریحا اعلام نمی کنید که نظر رهبری عقیدتی و رییس‌جمهور منتخب شما در باره ی روسری سوزان دختران کف خیابان های سرتاسر ایران چیست؟ آیا شما به زنان تشکیلات خودتان در اشرف آلبانی و حتی دفاتر اروپایی اجازه می دهید که در همبستگی با دختران کف خیابان، مانند زنان شجاع ایران روسری از سر بردارند؟ و…
البته واضح است که بدلیل سنت اسلامی و تقیه ی شیعی، شما پاسخ نمی دهید، زیرا هرگز با مردم و حتی نیروهای تشکیلاتی و ساندیسی خودتان همدل و همراه نبوده اید، و مشکل اصلی شما همین اندیشه ی متعفن اسلامی شما و روسری با توسری و گشت ارشادی شماست، که سالها تلاش کردید با شعبده ی انقلاب ایدئولوژیک آنرا مانند دیگر نواندیشان دینی اسلام مدرن رنگ آمیزی کنید، و تنها انقلاب ژینا و زنان ایران می توانست شما را برای همیشه بور کند، و چهره ی خیانت چهل ساله ی شما را آشکار کنند.
یکی از دوستان ناتورالیست من توضیح می داد، که جانوران حتی برای حفظ خودشان تلاش می کنند، که با درختان و جنگل و محیط خود همرنگ شوند، و مثلاً پرستوها در پیری پرواز نمی کنند! و…، واقعاً شما دیگر چه جانورانی هستید، که نمی توانید، در سرانه ی پیری و پس از چهل سال علافی و پایبندی به اسلام لعنتی و روسری و … به رنگ دختران و زنان شجاع و مردم ایران درآیید؟.
از تمام ایرانیان دردمند و همراه با انقلاب جوانان میهنمان درخواست دارم، که برای حفظ وحدت و همبستگی ملی کنونی، در هر تجمع و تظاهراتی که این جماعت ورشکسته را مشاهده کردیم، آنها را افشاء کنیم، و فرصت تفرقه افکنی و منحرف کردن شعارهای انقلاب را به آنها ندهیم.
 
دوم اکتبر۲۰۲۲
استکهلم 
پاورقی:
پشمکی: آدم گاگول و مشنگ، و همچنین نوعی شیرینی که فقط شکل است، و نیز کنایه از ریش بلند و نامنظم 
 
 

منبع:پژواک ایران


احمد رشیدی

فهرست مطالب احمد رشیدی در سایت پژواک ایران 

*انقلاب یواشکی رهبری پشمکی *  [2022 Oct] 
*محکومیت نوری و پیروزی و پیامی برای خردورزی  [2022 Jul] 
*دیسکو های خیابانی، خار چشم دشمنان ایران و ایرانی  [2022 May] 
*نمایشی از ده فرمان منشور جمهوری دمکراتیک اسلامی پس از شکست در دادگاه نوری  [2022 May] 
*پایان دادگاه نوری، بهترین فرصت فرقه ی شما، برای محاکمه ی ما!  [2022 Apr] 
*بیشرفان پرسه زن در دادگاه نوری*  [2022 Mar] 
*چرا شکست خوردگان در دادگاه نوری به سیمین اسکویی حمله میکنند؟  [2022 Mar] 
*پیروزی در دادگاه استکهلم بر دشمنان، و م، و یک قدم مانده به نوروز و بهار پیروزی در دادگاه استکهلم، و شادی جنبش دادخواهی و مادران خاوران و آبان   [2022 Mar] 
*شهادت حمید اشتری در دادگاه، و حواشی و واکنش‌ها!  [2022 Feb] 
*اندر باب حاشیه سازان دادگاه نوری  [2022 Feb] 
* زنگ های دادگاه و دادخواهی برای که بصدا در می آیند؟   [2022 Jan] 
*کمون پرولتاریایی پوپولیستی!   [2022 Jan] 
*«نشانه های بوری، در دادگاه نوری»   [2021 Dec] 
*«دفاعیه ی نوری، پندی و پرسشی برای همه»  [2021 Nov] 
*«شیخ شمسعلی»   [2021 Oct] 
*«شارلانیسم سیاسی در دادگاه نوری»   [2021 Oct] 
*«دادگاه نوری و جارچیانی بدین کوری!»  [2021 Sep] 
*«شجاعت انتقاد از خود و هوچی گری های بیخود»  [2021 Aug] 
*دو رویکرد در دادگاه نوری جنایتکار   [2021 Aug] 
*من و مجاهدین و دادگاه استکهلم  [2021 Jan]