آقای رضا فلاحی ! شرم سیری چند؟
سهراب محجوبی

 آقای رضا فلاحی شما چرا به اتفاق همسر و فرزند به دیدن مامور وزارت اطلاعات می روید؟ شما چه رابطه ای با وزارت اطلاعات دارید که شب چله را با ظرف آجیل به دیدن کسی می روید که نه تنها خودش در دام وزارت اطلاعات افتاده است ، بلکه فرزندش را هم به همین کار گمارده است؟

http://aftabkaran.com/maghale.php?id=5255

 نوشته ای " با فرصت طلبی که از مصداقی سراغ داشتم دریافتم که وی از هم اکنون، در حال نوشتن سناریویی برای مراسم احتمالی ختم ،هفت و چله و سال بیمار است؛ که در صورت فوت وی، از حالا زیر آب حضور احتمالی برخی دوستان داش عباس را، که در عین حال هوادار مجاهدین هم هستند زده باشد تا بتواند با عکس های یادگاری و فیلم هایی که در کارنامه وی مسبوق به سابقه است..."

چه کسی در حال نوشتن سناریوی مرگ است تا کمی به عمر کثیف خودش اضافه کند؟ چه کسی قابهای خالی را می آراید ، تا در زیر عکسهای قربانیان بعدی ، لباس مشکی جدید و لبخند وقیحش را به نمایش بگذارد؟  کسانی که در اشرف بوده اند گورهای کنده شده و آمدەی مردگان آینده را حتما به چشم دیده اند .

در جوابی که به مطلب قبلی من داده بودی و در سایت آفتابکاران درج شده بود ادعا کردی:

"به عنوان یک خواننده این جناب وظیفه وجدانی خود دیدم تا در حد امکانات روز و بهره وری از اینترنت واطلاعات فضای مجازی و سایر امکانات در دسترس ، پاسخی درخور برای پرسش جدی ایشان بیابم که متاسفانه در این تلاش خستگی ناپذیر ناکام ماندم"

آقای فلاحی در اینترنت البته هر نوع اطلاعاتی یافت می شود ولی مگر می شود در اینترنت شرافت را خریداری کرد ؟ مگر با یک گوگل سرچ می توانی صداقت و راستی را به دست بیاوری؟ اگر اینطور بود جناب رهبر عقیدتی تا به حال کلا شرکت گوگل را خریداری کرده بود .

من نمی دانم در جریان عیادت شما از "داش عباس" چه روی داده است . اما خیلی دلم می خواست آنجا بودم و در چهرەی فردی نگاه می کردم که می داند  با ظرف آجیل و شیرینی تزیین شده به عیادت مامور وزارت اطلاعات آمده است . دوست داشتم بدانم چطور این تناقض را با خودش حل کرده است .

کاش همراه آجیل و شیرینی ، یک کاسه  شرم هم  با خودت به آنجا می بردی . شرم برای انسان زیبنده تر است . تزیین هم نمی خواهد . شرم خودش چهرەی آدمی را تزیین می کند . بعید می دانم در کیسەی پیروان رهبر عقیدتی چنین کالایی پیدا شود . شرم کالای گرانی است . آن را با جستجو در گوگل هم به کسی نمی دهند .

جناب رضا فلاحی، آن زخمهایی که رهبر عقیدتی شما بر پیکر عباس زده است ، با ظرف شیرینی و آجیل درست نمی شود .

سهراب محجوبی

 

منبع:پژواک ایران