PEZHVAKEIRAN.COM در برابر حکومت اسلامی – فاشیستی گام های موثر برداریم
 

در برابر حکومت اسلامی – فاشیستی گام های موثر برداریم
حسن ماسالی

برای شرکت درمبارزه سیاسی و اجتماعی درایران، همیشه این پرسش مطرح است که چکار کنیم تا  تاثیر گذار باشیم؟

بنابراین پرسش مشخص، درباره شرایط ایران مطرح میباشد و راهکارهائی که جستجو میکنیم ، با توجه به خصلت  و توانمندی نیروهای مبارز و ترقیخواه ، بمنظور مقابله با نیروی واپسگرا و فاشیستی مطر ح میباشد.

مردم سراسر ایران وهمه آزاد یخواهان وآزاد اندیشان ایران با  یک دشمن جنایتکار، واپسگرا ، با ایدئولوژی مذهبی – فاشیستی سر و کار دارند. و لذا راهکارهائی که برای مبارزه و مقابله اتخاذ میکنیم ، باید بطور هد فمند برنامه ریزی شوند.

در چنین کارزاری ، تنها خشم و نفرت خود را بطور پراکنده ابراز بداریم، کار موثری انجام نخواهیم داد. بلکه باید بیدرنگ در میان دردمندان ،همبستگی ایجاد کنیم و تمام امکانات و توانمندی های خود را همآهنگ سازیم ، با تدارکات همه جانبه و  با پشتیبانی نیروی درون جامعه، وبا سازماندهی نیروهای ترقیخواه درسطح بین المللی، به آنچنان نیروی توانمندی تبد یل شویم که دشمن را وادار به تسلیم کنیم و بنیادش را براندازیم.

بنابراین ، مبارزه علیه دشمن و دستیابی به خواست های حق طلبانه، تک بعدی نیستند و منفعلانه حاصل نمیشوند.

همگی آگاهی دارند که رژیم  اسلامیستی - فاشیستی  حاکم در ایران، پس از کسب قدرت ،هزاران نفر از مردم ایران و هزاران نفر از زندانیان سیاسی را قتل عام کرده است و هنوز به جنایات خود ادامه میدهد.

به ابتکار عده ای از فرزندان و  اعضای خانواده قربا نیان رژیم، کارزار سیاسی – حقوقی و افشاگری هدفمندی   برای رسیدگی به جنایات  رژیم و محاکمه جنایتکاران ، شکل گرفته است که ضرورت دارد :از پشتیبانی همه جانبه همه  دردمندان ،  آزاد اندیشان، و ایراندوستان  برخوردار شود.

برای این منظور تارنگار( وب سایت ) ویژه ای تحت عنوان :
 

www.irantribunal.com

فعالیت خود را آغاز کرده است.

حساب بانکی ویژه ای  با مشخصات :

The Royal Bank of Scotland plc

A/C Name: IT Foundation

A/C No: 10220106

Sort Code: 161218

IBAN: GB81 RBOS 1612 1810 2201 06

BIC: RBOS GB 2L
 

 برای تامین مخارج این کار زار و استخدام  حقوقدانان با تجربه ایرانی و بین المللی  افتتاح شده است.

مدتی است که برخی از کارشناسان حقوقی و سیاسی در این ارتباط مشغول فعالیت شده اند.

بنابراین ، برای اینکه  جنایتکاران  رژیم فاشیستی حاکم درایران، از طریق قانونی و بوسیله  مقامات  دادگاه جنائی بین المللی ،تحت پیگرد  قرار بگیرند و محاکمه شوند، ضرورت دارد که همه دردمندان ، آزاد اندیشان و ایراندوستان در این مسیر همکاری کنند تا مشترکا بتوانیم نقش موثری علیه جنایتکاران رژیم ایفا کنیم.  

 خودم بعنوان یکی از افراد  دردمند جا معه ایران، که رژیم اسلامی – فاشیستی  حاکم ، تعداد زیادی ازخویشاوندان و دوستان سیاسی ام را بقتل رسانده است  و بعنوان یکی از مبارزین سیاسی سکولار، از این کارزار حقوقی – سیاسی ، پشتیبانی میکنم و همکاری خودم را در این مسیر آغاز کرده ام.

باین وسیله از همه شما عزیزان آزاد اندیش و ایراندوست تقاضا میکنم :

1- باندازه توانائی خود ،  برای تحقق برنامه عمل " ایران تریبونال" از این کارزار حمایت مالی بعمل آورید.

2- با نشانی کارزار تماس برقرار کنید و به اشکال مختلف امکانات  خود را در این مسیر بکار اندازید:
 
 

 3- از هنرمندان و شخصیت های اجتماعی دعوت میشود که بمنظور جمع آوری کمک مالی و مطرح کردن فعالیتهای کارزار و محا کمه جنایتکاران رژیم اسلامی – فاشیستی ، با شورای هماهنگی ایران تریبونال و با سایر کوشندگان آن ، همکاری بعمل آورند.

 اطمینان داشته باشید که با همبستگی همد یگرو با خود یاری ، قادر خواهیم شد که جنایتکاران را به میز محاکمه بکشانیم و رژیم فاشیستی را وادار به تسلیم کنیم.
 
 

 

حسن ماسالی

hmassali@aol.com

 22 March 2010

منبع:پژواک ایران


حسن ماسالی

فهرست مطالب حسن ماسالی  در سایت پژواک ایران