PEZHVAKEIRAN.COM فراخوان برای حمایت از:
 

فراخوان برای حمایت از:
حسن ماسالی

هموطنان آزاد اندیش ،

دوستان عزیز،

درباره خصلت رژیم حاکم در ایران نیازی نیست که چیزی بنویسم. زیرا پس از استقرار رژیم آخوندی در ایران، ترور و اختناق جامعه را فرا گرفته است و خانواده ای نیست که عزیزی را از دست نداده باشد یا اسیری در زندان نداشته باشد. فقر، اعتیاد و خود فروشی  جامعه را فرا گرفته است . بنابراین ، هرایرانی اصیل و شرافتمندی چنین مناسبات ناهنجاری را  لمس میکند.

بطور خلاصه " ایران ما ویران شده است و جهل و واپسگرائی، همراه با ترور و اختناق به اوج خود رسیده اند.

آیا ایرانی شرافتمندی سراغ دارید که از جنایات این رژیم بی خبر باشد؟

 نه تنها ایرانیان شرافتمند و ایراندوست از خصلت این رژیم باخبرند و همه جنایتکاران و جناح بندی های آنرا می شناسند، بلکه آنهائی که فرصت طلبانه کوشش میکنند ویرانی کشور وخونهای ریخته شده مردم ایران را  بعنوان " یک حادثه تاریخی " بفراموشی بسپارند وبا توسل به  شارلاتانیزم سیاسی  کوشش میکنند که این رژیم و رهبران آنرا" مقبول"جامعه ایرانیان و " مطلوب " مناسبات بین المللی معرفی کنند، نیز از همه حقایق باخبرند. اما:

جامعه ایرانیان در داخل و خارج از کشورپس ازسی سال که از حکومت جهل و ترور در ایران میگذرد، تنها  با ترور و اختناق عریان رژیم سرو کار ندارند بلکه با ترفندهای  جدیدی که نقش" واسطه و میانجیگری"رابرای رژیم درسطح داخلی و بین المللی ایفا میکنند، روبرو هستند.

اکنون در داخل کشور و در سطح بین المللی ، خصوصاً در اروپا و آمریکای شمالی، برخی محافل با سوءاستفاده  از " هویت ایرانی " نقش " دلالان رژیم" را برعهده گرفته اند و باصطلاح برای " مقبولیت " رژیم حاکم در جامعه ایرانیان و در سطح بین المللی " لابی گری " میکنند.

این عناصر و محافل با حمایت تعدادی از کمپانی های  خارجی( خصوصاً نفت) و عناصر وابسته به آنها، انجمن هائی به ثبت میرسانند تا"در چارچوب  قانونی این کشورها" نقش میانجیگری و دلالی بین رژیم جنایتکار ایران و دول خارجی را برعهده بگیرند.

از اینکه برخی کمپانی ها ی خارجی و برخی دول- بدون توجه به پایمال شدن حقوق بشر و بدون احترام به مبانی دمکراسی خواهی و درنظر گرفتن منافع مردم ایران – بدنبال تامین منافع خود باشند، تعجب آور نیست !!! اما،ما بعنوان ایرانیان آزاد اندیش که تضمین منافع مردم ایران و دفاع از مبانی حقوق بشر و دمکراسی خواهی را سرلوحه زندگی سیاسی و مبارزاتی خود قرار داده ایم ، اجازه نخواهیم داد که چنان محافلی سرنوشت مردم و میهن ما را بازیچه منافع و هوسبازی های خود قرار دهند.

در این ارتباط آقای حسن دائی پژوهش ها و روشنگری های ارزشمندی انجام داده است و بهمین علت یکی از همین محافل بسر کردگی آقای " تریتا پارسی " که لابی گری میکند، علیه آقای حسن دائی  به دادگاه شکایت کرده است تا صدای  ایشان را" در جستجوی حقیقت" خاموش کند.

اقای حسن دائی از طریق وکیل مدافع خود اقدام کرده است . اما ضروری است که همه ایرانیان آزاد اندیش و ایراندوست نقش فعالانه ای " در جستجوی حقیقت " و روشن شدن نقش  اینگونه محافل ایفا کنند.

ما با همکاری چند نفر از دوستان با گوناگونی اندیشه،" کمیته پشتیبانی " تشکیل داده ایم واز همه ایرانیان دعوت میکنیم که با ما تماس بگیرند و به کمیته پشتیبانی  " در جستجوی حقیقت " بپیوندند.

لطفاٌ با نشانی زیرتماس بگیرید و برای تامین مخارج دفاعی و روشنگری به حساب بانکی بنیاد در جستجوی حقیقت " کمکهای مالی خود را ارسال دارید.

 پیشنهاد میکنیم که هرکدام برحسب توانائی و امکاناتش از صد دلار ببالا  به حساب مزبور واریز کند.

یاد آور میشویم که بنیاد مزبور به ثبت رسیده است و کمکهای خود را میتوانید در حساب مالیاتی خود منظور دارید.

کمکهائی که در این ارتباط به بنیاد میشود به اداره مالیات گزارش خواهد شد و همه افراد میتوانند به این گزارش دسترسی داشته باشند و یا به امور مالی مزبور نظارت کنند.

با درود  فراوان- حسن ماسالی

 

نشانی ها:

Foundation In Search Of Truth (ISOT)

5320 E. Winchcomb Dr.

Scottsdale, AZ 85254

 

ISOT

Bank of America, Phoenix, Arizona

Account # 457006344533

Bank code: 122101706
 

hmassali@aol.com

Tel.(1)-301-792-3370

 26 سپتامبر 2008

منبع:پژواک ایران


حسن ماسالی

فهرست مطالب حسن ماسالی  در سایت پژواک ایران