PEZHVAKEIRAN.COM مشکل سوریه نیست، سر ِ مار در ایران است
 

مشکل سوریه نیست، سر ِ مار در ایران است
احمد پناهنده



اوباما و انگلیس ترسشان از سقوط بشار اسد نیست بلکه هراسشان از سقوط حکومت اسلامی است که سقوط بشار اسد می تواند، آن را آسان تر کند و این دلخواه سیاست اوباما که سیاست کارتر را ادامه می دهد نیست.

انگلیس هم از دیرباز با آخوندها روابط حسنه داشت و دارد در این وسط این هیاهو برای حمله ی شیمایی بشار اسد، فقط آرام کردن افکار جهانی و ملت آمریکا و انگلیس است، که سخت جریحه دار شده است و آنها می دانند که اگر سوریه سقوط کند، خودشان هم یتیم می شوند وگرنه لزومی نداردد وقتی کشوری پایش را از خط قرمز قوانین بشری جلوتر می گذارد و از آن به راحتی نه یکبار بلکه چند بار عبور می کند، با آن مماشات شود.

یادمان باشد کشور لیبی نه سلاح شیمایی بکار برد و نه مثل اسد از ملتش کشتار کرد و کشور را ویران نمود اما همین دول به اصطلاح طرفدار قوانین بشری، از زمین و هوا بر آن کشور تاختند و بمب باریدند دلیلش روشن است.

آنها می خواستند به جای قزافی ضد انسان یک حکومت اسلامی ضد انسان تر، جایگزین کنند که کردند اما در سوریه هرچند دنبال حکومت اسلامی دلخواه خودشان بودند، ولی ورود جانیانی چون القاعده و سلفی های ضد بشر و پشتیبانی بی دریغ ترکیه ی سنی مذهب از همه ی جانیان و از طرف دیگر، حمایت تمام عیار حکومت اسلامی ایران از بشار اسد، سب شده است که آمریکا و انگلیس محتاطانه عمل کنند. زیرا هیچ مایل نیستند به حکومت اسلامی ایران صدمه ای وارد شود

از این جهت است که پارلمان انگلیس به راحتی بر جنایت علیه بشریت ِ بشار اسد چشم پوشید و اوباما هم این و پا و آن پا می کند تا شاید راهی پیدا کند و این موضوع را بی هیج عذاب وجدانی دور بزند و برای همین است که خود را، حداکثر به حمله محدود، راضی کرده است اما نمی دانند و یا نمی خواهند بدانند که سر مار در ایران است.

یعنی تا وقتی حکومت اسلامی در ایران ظلم می راند و نا امنی در منطقه و جهان می آفریند، هیچ گشایشی در برقراری آرامش، در خاورمیانه و جهان متصور نخواهد بود و یادمان هست و مایل هستیم یادتان باشد که این بی ثباتی منطقه و جهان با سیاست بغایت ضد انسانی و ضد بشری کارتر، پیشکسوت شما، ایجاد شد و دودش بیش از همه در چشمان ملت بزرگ ایران و سپس همه ی مردمان جهان فرو رفت از این جهت ملت بزرگ و با فرهنگ ایران تا پایان تاریخ، هیچگاه این عملکرد ضد ایرانی و ایران ِ دول آمریکا همدستان آنها را نخواهند بخشید.

مگر اینکه در کار زار مبارزه ی ملت ایران علیه اشغال گران ضد ایرانی ِ حکومت اسلامی ، تمام عیار از ملت ایران در تمامی عرصه های سیاسی و فرهننگی و حتا مالی حمایت کنید تا این ننگ بشریت را که آمریکا در راس دول جهان آزاد بر ملت بزرگ ایران تحمیل کرد، در گورستان تاریخ، گودال ِ گورش را بکنند و همه ی رجاله های تاریخ ایران را دفن کنند. پس با این توضیحات خواهید فهمید، مشکل امروز منطقه و جهان اسد و سوریه نیست بلکه سر مار در ایران است و باید بر سر مار کوبید نه دمش را جدا کرد.

و مطمئن باشید با سقوط اسلام سیاسی در ایران، اسلام سیاسی در ترکیه و تونس و جاهای دیگر به راحتی سقوط می کنند

و مایل هستم در پایان به صراحت در گوش کَر همه آنهائیکه که راه حل معضل ایران را در لشکر کشی و ویرانی ایران می دانند، فریاد بزنم که راه حل ایران باید به دست خود مردم ایران رقم بخورد و از شما ها هم انتظار داریم که در این مبارزه ی تاریخ ساز، در کنار ملت ایران قرار بگیرید.

زیرا همه ی شما به ملت ایران بدهکار هستید.

احمد پناهنده

 

منبع:پژواک ایران