PEZHVAKEIRAN.COM من به آقای اوباما بسیاربدبین هستم و نگرانی آقای نتانیاهو را درک می کنم
 

من به آقای اوباما بسیاربدبین هستم و نگرانی آقای نتانیاهو را درک می کنم
احمد پناهنده

 

 

من به عملکرد اوباما و حزبش در مورد ملت ایران و ایران بسیار بدبین هستم. زیرا اوبامانشان داده است مثل پیشکسوت خود کارتر یک ایران سربلند و ایرانی را خاری در چشمان می پندارد و مثل انگلیسی ها و ملکه اش، ایران پادشاهی و تمدن و فرهنگ غرور آفریننش را چشم دیدن ندارند. برای همین با همه ی توانش برای ماندگاری عقب مانده ترین نیروی تاریخ در ایران تلاش می کنند.

من به اوباما بسیار بدبین هستم. زیرا راهی را که او انتخاب کرده است، ادامه راهی است که کلینتون با کره شمالی پی گرفته بود و عاقبت کره شمالی به بمب اتمی دست یافت.

آقای اوباما هیچ حسن نیتی به ملت ایران ندارد که هیچ بلکه نشان داده است دستش در دست آخوندهای ضد وطن است و در طی مدت ریاست جمهوری اش فقط پشت عقب مانده ترین نیروها در ایران صف آرایی کرده است.

اما در مقابل من حرفها و عملکرد نخست وزیر اسرائیل آقای نتانیاهو را در مورد آخوندها در ایران می پسندم. زیرا آنچه که او عملکرد ملاها در ایران را تهدیدی علیه اسرائیل می داند، من تهدید علیه تمامیت ایران می دانم.

من حرف آقای نتانیاهو را می پسندم که می گوید آخوندها دشمن دیرینه قوم یهود هستند و می خواهند آنها را از صفحه گیتی حذف کنند.

اما هم آقا نتانیاهو می داند و هم ما ایرانیان واقعی بدون زنگارهای اسلامی، که ملت ایران هیچگاه دشمن یهودیان نبوده است و نیست و نخواهد بود. بلکه در درازای تاریخ با هم دوست و حتا خویشاوند بوده ایم.

من به آقای اوباما بسیار بدبین هستم اما در این شرایط نگرانی آقای نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل را درک می کنم چون نگرانی ایشان نگرانی ما ملت ایران هم است.

باشد که ملت ایران با خواندن این نوشته کوتاه چشمانشان را به بیداری باز کنند و در این شرایط تعیین کننده دوست و دشمن را تشخیص دهند و صف خودشان را مشخض کنند.

زیرا در درشرایط بسیار حساسی قرار گرفته ایم و هرگونه سهل انگاری از ما می تواند ایران و ملت ایران را دهه ها به عقب براند و ظلم و ستم را بر ما طوفان ببارد.

احمد پناهنده  

www.apanahan.blogspot.com

www.apanahan.wordpress.com

منبع:پژواک ایران