PEZHVAKEIRAN.COM ويروس كرونا و رنسانس
 

ويروس كرونا و رنسانس
عباس رحمتی

نخست  به نامه ي  يكي از آموزگاران شجاع توجه كنيد كه  شيوع ويروس كشنده  را رنسانسي درایران  ميداند.بايد دانست ، ويروس  «كوويد ١٩»معروف به كرونا بخوبي نشان داد كه نه مسجد و نه امام زاده و نه امام  و مرجع و نه ملا و شیخ نه کشیش و خانقاه  با ابزار دعا و نوحه و جن و انس ، هيچ كاري در جلوگيري  و از بين بردن ويروس كذا  نمي توانند انجام دهند. شيوع ويروس بخوبي نشان داد كه روضه و نقاره هاي حرم امام رضا و گنبدها و گلدسته هاي طلا امامان ساختگي و غير ساختگي  و نماز  شب و نماز وحشت ، دعاهاي ندبه و كميل و زيارت عاشورا و ... هيچكدام نتوانست از شيوع ويروس ساختگی  جلوگيري كنند . شيوع ويروس نشان داد كه در نبود واکسن و دارو ،فقط خرد و برنامه ريزي براي قرنطينه و ايزولاسيون  است كه مي تواند زنجيره شيوع   ويروس اپيدوميك را كه اكنون آندميك شده است را متوقف كند. شور بختانه ، بايد گفت ویروس کشنده ،همچنان  و همچون بولدوزر جان انسان ها را مي گيرد.بايد چاره اي انديشيد! نه همچون روحاني که میگويد:" ما چيزي به اسم قرنطينه نداريم!" و حالا پس از چهل روز دولت تدبير و اميد، براي قرنطينه ،(البته دولت نام مستعارش را فاصله گذاري اجتماعي گذاشته است!) كردن مردم ، اعلام رسمي مي كند و سد هزار ميليارد تومان هم بودجه را  به اين معضل اختصاص داده است! اينك ، آموزگار كورد ما اولين قدم اين رنسانس را بخوبي ترسيم كرده است.

             تاریخ:۹۸/۱۲/۱۹

            پیوست:صلوات

*به : متولیان دین و مذهب* 

 *از: یک معلم بازنشسته سرپل ذهاب* 

*فردا كه بحران كرونا تمام شود، و امن و امان حاصل گردد، نبينيم  عده اى اعلام کنند، که به کمک دعا و نماز،  فلان سید، یا به برکت یک بارگاهی و ضریحی یا مثلاً ایت اللهی در خواب فلان پیامبر و امام و خاصه صاحب الزمان، و یا به واسطه نذر آش و پلوی فلان حاجی و مشهدی، این بلا و گرفتاری برطرف شده، از همین حالا میگم اگه راه کار دارید، اعلام بفرمایید، زیرا شکست و عقب نشینی شما برای همه محرز و ثابت گردید، و اماکن دینی شما که فقط و فقط نقش یک صندوق مالی درجهت منافع تان انجام وظیفه می نمودند، کاری خاصی نداشته و ندارند.*

رونوشت: به تمام حوزه‌ها دینی

فريبكاري رژيم در عدم شفاسازي :

از همان روزهاي اول با دروغ و پنهان كاري مي خواستند خبر ندهندو به مردم بازهم دروغ گفتند.آمار درستي به سازمان بهداشت جهاني ندادند، تا براي اقدامات بعدي تصميم بگيرند. پرستاران و هنرمندان هم با آماري كه ميدهند نشان ازپنهانكاري رژيم هميشه دروغگو دارد! بهتر است كه ورود اين ويروس كشنده را پي گيري كنيم تا مشخص شود چرا رژيم با اين بيماري هم  مانند سوژه هاي ديگر امنيتي برخورد مي كند؟ مي گويند شيوع اين بيماري در يك بازار ميوه فروشی شهر ووهان بود  بعضي ها مي گويند كه از آزمايشگاهي از اين شهر بيرون آمده كه  در آنجا براي آزمايش از ترزيق ژن RNA  به  مورچه خوار بوده است  كه به احتمال زياد در اين ژن دستكاري هاي زيادي صورت گرفته است ، طوري كه  حالا از يك بيماري اپيدوميك به يك بيماري اندمي ( جهاني) تبديل شده است! امما اين ويروس خطرناك  و كشنده چگونه به ايران آورده شد؟  

 هفتصد طلبه چینی در قم با خطوط هوایی ماهان و معراج (متلق به سپاه) برای سال نوی چینی به چین برده شدند و بازگردانده شدند. برخی از اینها حامل ویروس كشنده باصطلاح  ويروس كرونا بودند! همین خطوط برای بازگرداندن هفتاد ایرانی که بر پایه ادعای رژیم، دانشجو بودند، به شهر ووهان (کانون کرونا) رفتند و آنان را بدون قرنطینه وارد ایران نمودند (کدام دانشجویی ایرانی را سراغ دارید که در ووهان چین مشغول خواندن پزشکی، مهندسی یا مثلا اقتصاد باشد. آشکار بود که آن هفتاد تن، از برادران سپاهی اشان  یا اطلاعاتی هايي بودند که برای دوره آموزشی به چین رفته بودند.) بيماري كه احتياج به رعايت فاكتورهاي دقيق بهداشتي و علمي  مانند بستري شدن و يا ايزولاسيون دارد ولي هيچكدام از اين ها نه تنها مسير علمي را طي كردند كه توسط سپاه پاسداران کاملن پنهانكاري شد. كه با اين روش در بدترين شرايط ، ويروس كشنده مي تواند در ماه هشتصد تن را از بين ببرد ودر گذشتكان كلي آن هم به چهل هزاران برسد! در صورت جدي نگرفتن ارتباطات مي تواند فاجعه ايجاد كند و در طول فقط صد و سي روز  و رسيدن به پيك بيماري تعداد كشته شدگان را به شش ميليون نفر ميرساند! جدول و منحني بيماران مي توانيد در سايتهاي علمي تماشا كنيد![١] اما دچار بخت بدي شدیم. گناه ما به عنوان یک ملت این بوده که به این جماعت سواری داده ایم. همینها کرونا را به ایران آوردند و سپس با عدم مدیریت، کشور را به سوی یک فاجعه ملی راندند. سردمدارن رژيم فكر ميكردند كه اين يك بيماري مانند انفلولانزاهاي ديگراست و عبور خواهد كرد و هيچگونه مديريتي در اين رابطه نداشته اند!

اکنون ،كرونا براي رژيم به يك نعمت تبديل شده است ، تا چهل روز يك دلار هم به اين كروناي كشنده اختصاص نداده بود،( بعد از چهل روز سد هزار میلیارد دلاراختصاص داد) ولي پولهاي كلاني را به گروه هاي تروريستي اختصاص ميدهند كه باور كردني نيست ، حتا پولهایی که برای کمک بهداشتی دریافت می کند! با چنين وضعيتي مي توان گفت كرونا براي رژيم فاشيستي مذهبي به يك نعمت تبديل شده است، از يك طرف كمكهايي كه از ساير كشورها به ايراني مي شودرا يا در چپ سران رژيم سرازير ميشود و يا براي حزب الله و حشدالشعبي و...فرستاده مي شود! مردم هم به خاطر شيوع ويروس كشنده  در خانه هايشان قرنطينه شده اند،  اين برد برد براي رژيم است. چون كسي فكر نمي كرد بدين گونه بتواند مردم را در خانه نگه دارد! از طرفي به كارگران پتروشيمي و نفت بخاطر مبتلا نشدن به اين بيماري  اجازه نمي دهند، در خانه بمانند، اگر كارگري در خانه بماند يا اخراج ميشود وَيَا دستگيرش كرده و روانه زندانها مي كنند! كارگران نيروگاهها، وابسته به نيروگاهاي اتمي بايد، همه در سر كار حاضر شوند تا از اين موقعيت استفاده كرده  به غني سازي اورانيوم ادامه دهد. در چنين شرايطي رژيم به ساختن كلاهك موشكهاي دوربرد هم  ميپردازد، در حين حال به جاي پرداختن به جلوگيري شيوع ويروس كرونا و پرداختن به راه كارهاي آن  به پايگاههاي موشكي آمريكا در عراق موشك هاي دوربردش را پرتاب مي كند!  بايد پرسيد آيا براستي خامنه اي و سردمداران سپاه پاسداران زره اي به ايران و ايرانيان كه هر روز بر شمار هلاك  شده ها افزوده ميشوند  فكر ميكنند ؟!  

كرونا ،نه مانند جنگ  بلكه شبيخوني بود درسراسر جهان  كه فاجعه آفريد، فاجعه اي در حد يك هولوكاست كه ميليونها تن را به كام خود خواهد برد! اين موضوع زماني  وحشتناك تر ميشود كه كار به كاردان سپرده نشود!فاجعه آنجا بود که به مردم اطلاع ندادند  که چه ویروسی را با دست خود وارد ایران کرده اند.

وقتي بيماري و آمار و ارقام بيماران  و كشته هاي ناشي از ويروس و كمبود تجهيزات ، همه  امنيتي ميشود. اينجاست كه رژيم فاشيستي مذهبي  بدنبال كادرهاي علمي  ميرود و آنها را دستگيرميكنند. وقتي  از سوي اين رژيم روشنگري نمي شود و به مردم دروغ ميگويند و پرستاران و پزشكان روشنگر را دستگير ميكنند! وقتي امكانات و تجهيزات را از كادرهاي بيمارستانى دريغ مي كنند و وقتي كمكهاي بهداشت جهاني و ساير كشورهاي را يا نمي پذيرد و يا آنها را به كشورهاي لبنان و سوريه و ... مي فرستند! 

رژيم ضد مردمي،  همچنان سرمايه هاي ملي را به تروريست و كمك به كشورهاي مسلمان ديگر اختصاص مي دهند. وقتي ٢٠٠ ميليون دلار را  براحتي به سپاه قدس ميدهند  تا منطقه را به آشوب بكشانند، چه انتظاري از چنين رژيمي هست ؟ آيا انتظار داريد به بيماران  ويروس  زده ، چيني و كشنده در ايران بپردازند؟!

به نقشه چین بنگرید. همسایگانی از جمله برمه، بوتان، قرقیزستان، افغانستان و ... دارد. همسایگانی که با چین مرز زمینی دارند و هیچکدامشان از گروه کشورهای توسعه یافته نیستند و بیشترشان از ایران، وضع اجتماعی و اقتصادي از رفاه بدتری برخوردارندولي كمتر  گرفتار ويروس کرونا شده اند! ولی ایران ما که حتی با چین هم  همسایه نیست، بشدت از کرونا دچار آسیب جانی و مالی شده است و اين فقط به خاطر بي لياقتي رژيمي است كه نه علم كشورداري دارد و نه علم مبارزه با ويروسي را دارد كه با دست خود وارد ايران كرده است.

سپاه فضاي مجازي را در دست گرفت و اعلام كرد فضاي مجازي ربطی به ويروس كرونا ندارد. سپاه  به دروغ اعلام كرد كه واتساپ و تلگرام را كنترل مي كنيم . مثل هميشه سيم كارتها راكتنرل مي كرد! جنايتي كه رژيم در اين مورد از خود نشان داد اين بود كه از تاريخ ٢١ دي ماه ٩٨ خورشيدي به كادر درماني و وزارت بهداشت  خبر دادند كه "خبرهاي مربوط به ويروس پخش نشود و اين جنايتي بود كه هر دانش آموزي آنرا مي فهميد! اين دستور از بالا بخوبي نشان داد كه رژيم قصد داشت ، شيوع بيماري را هم امنيتي كند و اين كار را هم كرد. در اسنادي كه بدست آمد تعدادي پزشك و پرستار  به فساد مالي و دروغگويى اعتراض كردند و حدود ١٠٨١ تن پزشك و ١٣٤١ تن پرستار از كار دست كشيدند! رژيم جو وحشت را در همه جا ( در دستگاه بهداشت و درمان) گسترش داد وخبرها را كنترل كرد و همين پنهانكاري ها باعث گسترش ويروس به كل كشور شد. همه رژيمهاي توتاليتر چنين عمل مي كنند خصوصن رژيمي كه پا به گور است همه چيز با دروغ با بي برنامه گي آجين ميشود تا شرايطي را براي يك كودتاي خزنده فراهم شود. 

به گفته روانشاد «دكتر منصف» اين ويروس،" كوويد ١٩ /كرونا" نيست / نبود« اين ويروسي است كه RNA آنرا دست کاري كرده اند.آزمايشگاهها بايد بگويند، اين چه ويروسي كه اينچنين جهاني شده است و با علم و تكنولوژي قرن بيست و يكم جلوي شيوع آنرا نمي توانند بگيرند؟ ویروس باصطلاح کرونا، همچنان جان انسانها را براحتي ميگيرد »جالب است كه  تا كنون نگفته اند اين از چه نوع ويروسي است !چون كرونا كذايي  نمي تواند به اين گستردگي شيوع پيدا كند دكتر منصف مي گفت: "من هیچوقت نمي ترسيدم ولي وقتي گستردگي شيوع را ديدم يكه خوردم و زمانی که علائم بالینی در بیشتر بیماران از خود بروز نداد از اين ويروسِ ترسناك بیشتر وحشت كردم!" دكتر منصف مانند بسياري از پزشكان و پرستاران جان خود را فداي مردمان ايران كردند. يادشان گرامي باد.

از طرفي همين ويروس ماهيت رژيم را بخوبي نشان داد ماهيت اصلاح طلب و اصولگرا و تماميتخواهان  رژيمي كه تمام تلاشش بدنبال حفظ ايدئولوژي ارتجاعي و عقب افتاده است . بخاطر همين بود كه طلبه هايي را بانام دانشجو از چين به قم آورده بودند كه آلوده به ويروس كشنده  بودند و لام تا كام حرفي نزدند تا  راهيپمايي ٢٢ بهمن و انتخاباتشان ( انتصابات)  را بر گزار كنند! در همين فاصله دو تن از ايرانيان در ووهان چين از بين مي روند و رژيم هنوز هم حاشا مي كرد! جالب تَر اينكه با اينهمه كشته در ايران ،«حسن روحاني» هنوز هم مي گويد قرنطينه معنا ندارد گويا فكر مي كند با كشتن ايرانيان مي تواند دولت اسلامي اش  ، مردم را تا درب بهشت كه يكي از دربهايش هم در قم است ببرد!! امما مردم به  ماهيت كثيف و ايدئولوژيك چنين رژيمي  بخوبي پي برده اند!مردم ايران  بخوبي مي دانند اگر با سيستم و روش قرنطينه با اين ويروس مقابله نشود  با گفته دانشگاه صنعتي شريف ، تعداد كشته ها از چند ميليون خواهد گذشت !با چنين تفكري مردم خود بايد به فكر مقابله با ويروس باشند تا  در مقابل پس از فرو كش كردن ويروس چيني ، جواب رژيم ضد مردمي را خواهند داد.خاصیت این ویروس رنسانسی را بوجود خواهد آورد که دیگر نقش مذهب را کمرنگ و یا بی اثر  خواهد کرد بطوریکه ،دیگر از آن افیونی نتوان ساخت ،ویروس بی اثر هرگز نمی توانست اثر آن افیون را خنثا کند! 

___________________________________________________________________________________________

[١] اين يك آمار شبيه سازي است كه توسط جناب  «مشايخي» ، موسسه مديريت دانشگاه صنعتي شريف صورت گرفته است.   

 

منبع:پژواک ایران


فهرست مطالب عباس رحمتی در سایت پژواک ایران 

*نانو چيپ براي كنترلِ كرونا، تا رديابي اطلاعات درجهان؟!   [2020 May] 
*جنگ بيولوژيك ( بيوتروريسم) با نام كرونا؟!  [2020 May] 
*نگراني جهان از شيوع ويروس ديگر در آينده!   [2020 Apr] 
*جن و أنس و رهبري ولايت فقيه   [2020 Apr] 
*ويروس كرونا و رنسانس   [2020 Mar] 
*بيت خامنه اي وتيم امنيتي ،براي مهار خبرها ونه ويروس كرونا!   [2020 Feb] 
*لائيسيته !   [2020 Feb] 
* مُرده گردونی ولايت فَقِيه !   [2020 Feb] 
*ابوبكر البغدادي و علي الخامنه اي هردو تروريست؟!   [2019 Dec] 
*چهل سال رابطه مخفي آمريكا با ملايان تهران!   [2019 Dec] 
*گراني بنزين وعبور از فاشيست مذهبي !   [2019 Nov] 
*‏ بيست و ششمين فستيوال تئاتر ايرانيان تبعيدي ،شهر كلن آلمان!‏   [2019 Nov] 
*‏«روح الله زم »، اپوزيسيون يا مهره ي سوخته؟!‏   [2019 Oct] 
*بانوان ايران استاديوم هاي كاملن آزاد ميخواهند!‏   [2019 Oct] 
*چپاول ثروت و عطش خونریزی را حمایت نکنید! سیری کوتاه در نشست سازمان ملل  [2019 Sep] 
*پشت پرده سياست ولايت فقيه، مذاكره با آمريكا !   [2019 Sep] 
*سپاه پاسداران با چهل سال تروردرصدر فهرست سازمانهای تروريستي خارجی آمریکا !  [2019 Apr] 
*چهل سال جنايت و ترور سركوب و عقبگرد كامل (شماره يك)‏   [2019 Feb] 
* سال ۲۰۱۸ سال هشدار و پر حادثه به پایان رسید!  [2019 Jan] 
* فرار سرمايه از ايران افزايش مي يابد!‏   [2018 Dec] 
*یک ربع قرن فستيوال تئاتر تبعيدي در كلن!   [2018 Nov] 
*ترور به بهانه هموار کردن جاده بهشت براي تروریست ها!   [2018 Nov] 
*خيانت روحاني ( فريدون) به مردم ایران از زبان یک آشنا!  [2018 Oct] 
*احضار روحانی به مجلس و رویای دیر باز خامنه ای!‏   [2018 Sep] 
*غول ديماه بر مي خيزد!   [2018 Aug] 
* ١٣٦ مين سالگشت زاد و بود دكتر محمد مصدق در شهر كلن چگونه برگزار شد؟   [2018 Jul] 
*خامنه اي و رؤياهاي آشفته بمب اتم!‏   [2018 Jun] 
*سود و زيانهاي خروج آمريكا از برجام   [2018 May] 
*رضا شاه جزئي از تاريخ ايران است!   [2018 Apr] 
*ارمنستاني ها فقط با اراده بود که ديكتاتور را سرنگون كردند!   [2018 Apr] 
*احمدي نژاد بدنبال اپوزيسيون سازي است ؟   [2018 Feb] 
*فاز تغيير !  [2018 Feb] 
*جمهوري اسلامي ؟ نه ، رژيم توتاليتر!   [2018 Feb] 
*جنبش ملي ،پايه هاي نظام ولايي را فرو خواهد ريخت!‏   [2018 Jan] 
*احمدی نژادی ها؛ واکنش تهدید آمیز خامنه ای   [2018 Jan] 
*شعله جنگ منطقه خليج فارس زبانه مي كشد  [2017 Dec] 
*بيست و چهارمين سال فستيوال تئاتر در تبعيد كلن بياد مجيد فلاح زاده   [2017 Dec] 
*جنگ أفروزي هاي دوباره جمهوري اسلامي ، تمام منطقه را درگير خواهد كرد!‏   [2017 Nov] 
*رفراندوم اقليم كردستان و دخالت ملاها و افزايش بحران در عراق!   [2017 Nov] 
*فوتبال ايران و سوريه، نقش زنان و مردان ايران !‏   [2017 Oct] 
*فردوسي را بايد جدي گرفت و خوب شناخت !‏   [2017 Oct] 
*انتخابات آلمان ، شكست سنگين دو حزب برتر و رشد پوپوليست ها !‏  [2017 Sep] 
*‎ ‎دو رهبر در يك موضع و حمله به ملاها درسازمان ملل   [2017 Sep] 
*همكاري كاشاني و بهبهاني با انگليسيها در كودتاي ٢٨ مرداد عليه دكتر مصدق   [2017 Sep] 
*معامله بزرگ بر سر كابينه آينده و نقش ولايت فَقِيه ! ‏   [2017 Aug] 
*دولت امام زمان معجزه هزاره سوم ( قسمت ششم)‏   [2017 Aug] 
*«ماجراي نيمروز» نيمه پنهان ماجرا بود!‏   [2017 Jul] 
*جنبش دانشجویی و ادامه مبارزه   [2017 Jul] 
*اتحاد اپوزيسيون با مردم رمز پيروزي است!‏   [2017 Jul] 
*دولت امام زمان ،معجزه هزاره سوم ( قسمت پنجم )‏   [2017 May] 
*چهار سال با دولت تدبير و اميد و ركوردهاي تازه !‏  [2017 Apr] 
*اسكار سياسي! ‏   [2017 Mar] 
*دولت امام زمان ، معجزه هزاره سوم ( قسمت چهارم )   [2017 Feb] 
*«اوباما» با اُونا، ماند و به تاریخ پیوست!  [2017 Jan] 
*گورخوابان ارمغان ديگر جمهوري اسلامي‎!‎   [2017 Jan] 
*دولت امام زمان ، معجزه هزاره سوم ! ( قسمت سوم)   [2016 Dec] 
*بيست و سومين فستيوال تئاتر در تبعيد شهر كلن با موفقيت برگزار شد   [2016 Nov] 
*پيروز انتخابات‎ ‎‏ آمریکا كيست ؟ ‏   [2016 Nov] 
*دولت امام زمان ، معجزه هزاره سوم( قسمت دوم)‏   [2016 Oct] 
*دولت امام زمان و معجزه هزاره سوم !( بخش اول)‏  [2016 Oct] 
*فوتبال و حزب اله ، ياحسين ، گل تاسوعائي!‏   [2016 Oct] 
*مردم چون كوه مي مانند تا علم الهدي برود  [2016 Sep] 
*جنگنده های روسی در پايگاه شاهرخي (نوژه) همدان ، خيانتي كه كتمان نتوان کرد؟  [2016 Aug] 
*كودتاي نافرجام تركيه و روياهاي اردوغان   [2016 Jul] 
*زلزله خروج بريتانيا از اتحاديه اروپا و پس لرزه هايش  [2016 Jul] 
*قضاوت كنيد!   [2016 Jun] 
*نقش مستشاران و مدافعان حرم، حضور محرز جمهوري اسلامي در جنگ سوريه!   [2016 Jun] 
*أهداف خامنه اي با رياست جنتي در مجلس خبرگان  [2016 May] 
*ترس خامنه اي از فرا گيري زبان انگليسي چيست ؟   [2016 May] 
*فرار مالياتي و پولشويي هاي گسترده جهاني درپاناما، بهشت مالياتي!  [2016 Apr] 
*انتخابات دهم و حیله های جدید نظام ولايي   [2016 Mar] 
*ميزان رأي يك نَفَر است!  [2016 Feb] 
*ريشه ها را بايد شناخت !  [2016 Feb] 
*سفر روحاني به فرانسه و معامله پشت پرده بر سر مجاهدین   [2016 Jan] 
*بيست و دومين فستيوال تئاتر درتبعيد «كلن» با شعار «ما پارازيت نيستم »  [2015 Dec] 
*جنايات اخير رژيم فاشيستي مذهبي ايران يك عمل تروريستي و محكوم است   [2015 Nov] 
*خودرو ملي يا اسلامي ،ايدئولوژيك ( مكتبي ) ؟  [2015 Oct] 
*داستان دعواها و بر هم زدن رابطه ایران با آمريكا و توافقنامه هسته اي وین !  [2015 Sep] 
*چه سیاستی پشت هجوم گسترده پناهندگان به اروپا نهفته است؟  [2015 Sep] 
*چرا پزشكان به مناطق دور افتاده نمي روند؟( بخاطر روز پزشک )  [2015 Aug] 
*گروه اسلامي داعش بهانه اى براى حضور هميشه آمريكا در خاورميانه!  [2015 Aug] 
*توافق هسته اي وين ، فرصتي براي خواسته هاي مردم ايران!   [2015 Jul] 
*مذاكرات هسته اى و هسته اصلی ترور در خاورمیانه   [2015 Jul] 
*تنها راه نجات ايران بازگشت به اصالت خويشتن خويش!  [2015 Jun] 
*رعايت حفظ فاصله با بمب اتم ، راه حل پشت درهاي بسته است!   [2015 May] 
*تفاهم يا توافق لوزان شكستِ دلواپسان و جام زهر ديگر  [2015 Apr] 
* تاكسي جعفر پناهى به برلين آمد ،شوخى نيست !   [2015 Feb] 
*خاكسپارى بيژن دادگرى و بعضى دوستان !  [2015 Feb] 
*راز اشغال سفارت آمریکا درتهران !  [2014 Dec] 
*بزرگداشت فريدون تنكابنى، در شهر كلن كارى پسنديده !   [2014 Dec] 
*بيست و يكمين سال فستيوال تئاتر كلن به همراه يار دبستانى !   [2014 Nov] 
*از هيچِ خمينی تا پيچ بی احساسی مطلق!  [2014 Nov] 
*ترور خاموش و پيچيده سرهنگ عزيز خزاعى !  [2014 Oct] 
*ایران و بردگی مدرن ؟!  [2014 Oct] 
*چه درسهايى ميتوان از انقلاب ٥٧ گرفت؟ ( قسمت دهم ، پايانى )  [2014 Sep] 
*چه درسهایی میتوان ازبهمن پنجاه و هفت گرفت ؟(بخش نهم)  [2014 Aug] 
*آلمان معادلات فيفا را بهم ريخت !   [2014 Jul] 
*آلمان چگونه مجددا ،جام را به خانه آورد؟  [2014 Jul] 
*چه درسهايى مي توان از انقلاب ٥٧ گرفت (بخش ٨)  [2014 Jul] 
*چه در سهايى ميتوان از انقلاب ٥٧ گرفت ؟ ( بخش هفتم)  [2014 May] 
*چه درسهايى مي توان از انقلاب ٥٧ گرفت ( بخش ششم )  [2014 May] 
*چه درسهايى مي توان از بهمن پنجاه وهفت گرفت ؟ ( بخش پنجم)  [2014 Apr] 
*چه درسهايى مي توان از بهمن ٥٧ گرفت ؟ (بخش چهارم )  [2014 Apr] 
*چه درسهايى ميتوان از بهمن ٥٧ گرفت ( بخش سوم )  [2014 Mar] 
*چه درسهايى ميتوان از بهمن ٥٧ گرفت؟( بخش دوم)   [2014 Feb] 
*چه درسهايي می توان از انقلاب بهمن ٥٧ گرفت !(بخش نخست )  [2014 Feb] 
*پزشك ، نقدى بر فيلم مديكووس  [2014 Jan] 
* نلسون ماندلا سنبل مبارزه با آپارتايد ( تبعيض نژادى ) و درسهايى كه بايد از او گرفت!  [2013 Dec] 
*بيستمين فستيوال تئاتر ايرانيان در تبعيد خجسته باد  [2013 Nov] 
*تروريست كيست ،تروریست دولتی کدام است ؟  [2013 Nov] 
*حل مسئله اتمى ايران با سوريه گره خورده است !  [2013 Oct] 
*اوباما يك گام به پيش ، روحانى دو گام به پس !   [2013 Oct] 
*روحاني و باب مذاكره با آمريكا در سازمان ملل !  [2013 Sep] 
*حزب مرکل در آلمان اکثریت آراء را کسب کرد، ولى ائتلاف با كدام حزب ؟   [2013 Sep] 
*سوريه خط مقدم و خاكريز اول جمهورى اسلامى!  [2013 Sep] 
*جنايت ضد انسانى در اشرف و يا ليبرتى محكوم است   [2013 Sep] 
*رای اعتماد وزارت اطلاعات یا مجلس؟!  [2013 Aug] 
*اتحاد ، مبارزه ، تنها راه مقابله با رژيم فاشيستى مذهبى است ؟  [2013 Aug] 
*حسن روحانى ، شايد فرصتى ديگر؟!(قسمت سوم)  [2013 Jul] 
*حسن روحانى ، شايد فرصتى ديگر ؟!( قسمت دوم ) آيا جو پادگانى از ايران رخت بر خواهد بست ؟ [2013 Jul] 
*انتخابات يا ابتذال ؟ (قسمت چهارم ) تحليلى از وضعيت كانديداها [2013 Jun] 
*انتخابات يا ابتذال ؟ ( قسمت سوم ) كانديداهاى بدون برنامه ، خصوصا براى كارگران ! [2013 Jun] 
*انتخابات يا ابتذال ؟ ( قسمت دوم)- مضحكه انتخابات ١٣٩٢  [2013 Jun] 
*انتخابات يا ابتذال؟ قسمت اول رد صلاحیت ها و آغاز مهندسی های انتخابات زیر چتر ابتذالات ١٣٩٢ [2013 Jun] 
*انگليس پشت پرده انتخابات ايران   [2013 May] 
*" مادورو " و " چاوز " دو روى يك سكه اند !  [2013 Apr] 
*جريان فتنه چيست ، فتنه گر كيست ؟  [2013 Apr] 
*اپوزیسیون سازی !  [2013 Feb] 
*تابلوی فساد جمهوری اسلامی!  [2012 Dec] 
*کاریکلماتور سی یاسی!  [2012 Nov] 
*انتساب احمدی ‌نژاد کلاه گشاد بر سر خامنه ای!  [2012 Sep] 
*پارازیت قربانی مماشات !  [2012 Jun] 
*آیا سوسیالیست های فرانسه با انتخاب اولاند مسیرکشور را عوض خواهند کرد؟  [2012 May] 
*انتخابات مجلس نهم فریب دیگری برای جهانیان !  [2012 Mar] 
*فیسبوک وشبکه های اجتماعی مجازی !  [2012 Feb] 
*تحلیلی بر گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی  [2011 Nov] 
*چراغ سبز هیلاری کلینتون به رژیم فاشیستی ایران رشته ها را پنبه خواهد کرد!   [2011 Nov] 
*قذافی رفت ، آینده لیبی به کجا می رود ؟  [2011 Oct] 
*استبداد و پیامد های آن درجامعه !  [2011 Aug] 
*هدی صابر و بابی ساندز دو فدایی آزادیخواه !  [2011 Jun] 
*ولایت فقیه بدتر از فرعونیت !   [2011 Jun] 
*حمله به اشرف ، چرا ؟  [2011 Apr] 
*تفاوت های دو قیام در دو نظام دیکتاتوری ایران و مصر !  [2011 Mar] 
*مصر به کدام حکومت تن در خواهد داد  [2011 Feb] 
*بی بی سی ، بی بی باجی رژیم برای تست دستگیری موسوی و کروبی !  [2011 Jan] 
*اعدام ها در روند جنبش مردم ایران چه تاثیری می گذارد؟   [2011 Jan] 
*آیا جزایر سه گانه بهانه ای برای حمله نظامی به ایران خواهد شد ؟  [2010 Dec] 
*مرضیه گل سر سبد هنرمندان  [2010 Nov] 
*دیه گو و محمود را باهم به چه کار آیند ؟ چه سنخیتی بین مارادونا و احمدی نژاد وجود دارد ؟ [2010 Jul] 
*میزبانی جام جهانی فوتبال برای آفریقا جنوبی براحتی بدست نیامد ! بازی‌های جهانی فوتبال در آفریقا جنوبی بخوبی در حال برگزاری است؟ [2010 Jul] 
*سی سال مبارزه و یکسال فعالیت بی امان مردم بر علیه ولایت فقیه در ایران  [2010 Jun] 
*ترور نرم در زندانهای رژیم  مجید توکلی و زندانیان سیاسی دیگر را در یابیم  [2010 May] 
*آواتار ( Avatar) جنبش سبزی که سرخ می شود !  [2010 May] 
*پشت صحنه ارتجاع ولایت فقیه !   [2010 May] 
*خامنه ای قاتلی که باطل است !   [2010 Apr] 
*آواتار ( Avatar) جنبش سبزی که سرخ می شود !   [2010 Mar] 
*پیروز میدان مردم متحدند !   [2010 Feb] 
*مبارزه و سازماندهی ( شماره 2 )  [2010 Jan] 
*مبارزه و سازماندهی تنها راه حل در مقابل رژیم (شماره 1)   [2010 Jan] 
*" نه "   [2009 Dec] 
*جنبش سبز وارد مرحله دیگری شد !   [2009 Nov] 
*جنبش سبز به کجا میرود ؟ (شماره ۳)  [2009 Nov] 
*جنبش سبز به کجا میرود ؟( شماره 2)   [2009 Oct] 
*جنبش سبز به کجا می رود ؟! (شماره1)   [2009 Oct] 
*رد پای رژیم و حمایت علنی از حماس در غزه !  [2009 Jan]