PEZHVAKEIRAN.COM ترسم که اشک در غم ما پردە در شود
 

ترسم که اشک در غم ما پردە در شود
ع .ریحانی

آقای "حسین پویا" در مطلبی خطاب به کریم قصیم از زخم دردناکی سخن گفتە است که هر وقت دستش به آن می خورد ، داد و فریادش به هوا بلند می شود . از استعفای ناگهانی آن دو تن می نالد و از مطالب افشاگرانهء سعید جمالی آه و فغان می کند.
 
آقای حسین پویا ! وقتی دوستان سابقتان را به جرم استعفا به رذالت و شناعت متهم کردند ،فریادتان به هوا نرفت؟ وقتی "ایرج مصداقی" را به باد تهمت های جاسوسی و مزدوری گرفتند ، وقتی که آقای رجوی بر سر جان انسانها قمار کرد و آنها را به حفاظت از آهن و آت و آشغال اشرف به کشتن داد و بعد با وقاحتی کم نظیر گفت که یک ،دو ،سە ،ده ، و صد اشرف می سازیم ،دادتان به هوا نرفت؟
وقتی بعد از کشتار اشرف با دنائتی کم نظیر گفت که به خاطر دخالت "مریم" بقیە کشتە نشده اند ، احساس نکردی عقل و شعورت را به بازی گرفتەاند؟
مثل اینکە یک رانندەء اتوبوس صد نفر را به درە بیندازد ، قبل از انداختن اتوبوس به درە خودش از آن بیرون بپرد ،شصت نفر از آن صد نفر بمیرند و چهل نفر نجات پیدا کنند ،بعد آن رانندەء اتوبوس ادعا کند که به خاطر مهارت ایشان آن چهل نفر نجات پیدا کردەاند وگرنه همه باید می مردند ! از فرهنگ تهوع آور "ماماچه پلیدک" هم حالت به هم نخورد ، آن همه تهمت و افترا دیدی و شنیدی و دردت نگرفت . بر معیار انسانیت که هیچ ،جوانمردی کە هیچ ،حتی بر معیار همان فقه فاسدی که من آن را ام الفساد بشریت می دانم هم ،هر کدام از آن تهمت ها هشتاد ضربه تازیانه دارد . باور نمی کنی؟ از استاد گنجەای استفتا بفرما .

حالا آقای حسین پویا این کلمات را بخوان: " آقا زنه رو بذارین توی حریم رهبری عقیدتی ، بذارینش اینجا . تیز تر بگم؟ آقا! زنه رو بدین به من ! بدینش به من.
اینها کلمات و جملاتی است که آقای مسعود رجوی در یکی از نشست های انقلاب ایدئولوژیک خطاب به برادران حاضر می گوید ، اگر این سخنرانی را نشنیدەاید از مجاهدین بخواهید نوار آن را برایتان بگذارند . آقای رجوی به جای تکذیب اظهارات کسانی که ادعا می کنند مورد استثمار جنسی قرار گرفتەاند ، از زنان لوط و نوح داستان می گوید . نیاز به هوش زیادی نیست که بفهمی اصل این قضیە متاسفانه درست بوده است.
اما آقای حسین پویا ! شما با این کارها کاری نداشتە باش .بر سر سفرەء گشادەء رهبر عقیدتی ،بخور و بیاشام وبه طنازی ادامه بدە ، اما در زدن لگد به این آن برای نشان دادن وفاداری ات ، اسراف نکن. حد و اندازه نگاه دار. سعید جمالی نیازی به معرفی مجاهدین ندارد ،ما او رامی شناسیم . در سنگرها و لحظه های تنش و اضطراب و توفان و مرگ با او بودەایم . در ثانیەهای ملتهب رنج و خون ، شجاعت او را دیدەایم . در "تیف" نقطهء مرکزی مرزبندی با رژیم بود . نیازی به معرفی ندارد.

آن "رقص رهایی "و "حرمسرا "، دست بر قضا کوچکترین و قابل اغماض ترین خرابکاری رجوی است .جرم بزرگ او خیانت به اعتماد نسلی بود که صادقانه دل به حرفهایش بستند و سر در گرو راهش نهادند.
                       
 

منبع:پژواک ایران


فهرست مطالب ع .ریحانی در سایت پژواک ایران 

*خوشرقصی برای آمریکایی ها ؟!؟  [2015 Sep] 
*آقای توتونچیان! شرافت را در لحظەء اکنونت بجو  [2015 Jan] 
*آقای جنتی ! من راز طول عمر شما را می دانم !  [2014 Oct] 
*چرا گزارش 92 و 93 در راستای مبارزه با جمهوری اسلامی است ؟  [2014 Sep] 
*فرقه ها خطرناکند  [2014 Sep] 
*چماق به دستان ولایت  [2014 Jul] 
*من آن سپیدی خاکسترم  [2014 Jun] 
*شرمتان باد ز هنگامەء رسوایی خویش  [2014 May] 
*بود اطلس خویش بر دلقی بدوخت  [2014 Jan] 
*آقای رجوی! این جام زهر را سر بکشید  [2014 Jan] 
*حسین بازجوی مجاهدین، نسخهء کوچکی از حرامزادگی کیهان  [2013 Dec] 
*سخنی با امیر صیاحی  [2013 Nov] 
* تو این را دروغ و فسانه مدان  [2013 Nov] 
*بهشت؟! _ نه ،ممنون!  [2013 Nov] 
*و کلمە بود هیچ نبود . و آن کلمە «دروغ» بود   [2013 Oct] 
*ترسم که اشک در غم ما پردە در شود  [2013 Oct] 
*انشعاب از سازمان مجاهدین؛ نامه ای به ایرج مصداقی  [2013 Oct] 
* آقای یغمایی! این شعر را از دفترتان پاک کنید  [2013 Sep] 
*آقای «قهرمان» ! لطفا دیگر قهرمان نباشید‎  [2013 Sep] 
*آقای رجوی ! اموال اشرف چقدر می ارزد؟  [2013 Sep] 
* سر پیالە بپوشان کە خرقە پوش آمد   [2013 Aug] 
*آقای توتونچیان! آدم بە زندان نمی رود کە تبدیل بە بازجو بشود  [2013 Aug] 
*چرا اصرار دارید خودتان را مضحکە کنید؟  [2013 Aug]