PEZHVAKEIRAN.COM خوشبختانه من یک نقادم!
 

خوشبختانه من یک نقادم!
ناصر آبادانی

(راستش من هرچی بالا و پایین کردم نفهمیدم ایشان چکاره هستند. اگر شریک دزد هستند و می دانستند که قرار بر این است که باید سر را از بدنه جدا کرد، و بنا به گفته خودشان یکی از طراحان بوده اند («این طرحها وجود دارند، ما میدانیم. ما آنها را آماده کردیم») پس امروز این سخنان و انقلاب درونی برای چیست، مخصوصا که ایشان صاحب منصب هستند و (بنا به موقعیت شغلی)اجازه ندارند که اسرار را بازگو کنند. ولی اگر رفیق قافله هستند، پس چرا همان روز اول که متوجه شدند حقوق حقه این پناهجویان لحاظ نمی شود، از این پست و مقام با اعلام انزجار علنی استعفا نکردند؟ این روضه خوانی و نوشداروی پس از قتل ناجوانمردانه سیاوش برای چیست؟
ترا خدا میبینید ، چنان مسئله را ساده میکند که انگار جدا کردن«طاهر بومدرا از یونامی،، یعنی از صفکسانیکه آمده بودند با همکاری رژیم و دولت عراق و همسویی امریکهیها مجاهدین را از صحنه سیاسی حذف کنند و به پایگاه فرزندان خلق بیاورند کاری ساده ای بوده است ، آقای ناظر فکر میکند ،حلیم است ،همش بزن تمام ،،طرف آمده تمام دستگاه یونامی و همدستی آنها را با رژیم ایران و دولت ما لکی روی دایره ریخته واز این طریق خونهای زیادی را از فرزندان خلق را ذخیره کرده است ، آقای ناظر طلب کار هم هست ، مثل این میماند که به همه مزدوران یا گماشتگان ریز و درشت دستگاه های جهنمی بگو ییم یکدفعه هوس بیرون آمدن و افشا کردن به سرتان نزند ،که آقای ناظر اعتراض میکند ،اینجا ست که کوچک کردن کارهای بزرگ معنا پیدا میکند ، راستش من هرچی این چند بند بالا ناظر را میخوا نم سر در نمیآورم ، نوشتهای آقای ناظر را که میخوا نم ناامید میشوم ، فکر میکنم تحلیل رفته است ، و یک جورهایی کم آورده!!!
 
چرا باید 36فرزند خلق از اشرف گروگان گرفته شود، زندانی و شکنجه شوند و ایشان لب گزیده و هیچ نگویند(از حقوقدانان می پرسم، آیا ایشان به لحاظ قانونی و حقوقی شریک جرم نیستند و نباید تحت تعقیب قرار بگیرند مخصوصا که اعتراف می کنند «این طرحها وجود دارند، ما میدانیم.ما آنها را آماده کردیم»)؟ اگر رفیق قافله هستند، چرا همین امروز راهشان را نمی کشند و بروند تا تمام ناظران سیاسی و حقوق بشری بتوانند دوست و دشمن را از هم تفکیک دهند؟ آنروز گیر ذهنی داشت، امروز که 7نفر از فرزندان ایران به قتل رسیده اند چه عذری دارد؟آقا دستگیرش کنید برود پی کارش ،، تا آقای ناظر خیالش راحت شود ،، مبادا فکر کنید ، آقای ناظر این فراخوان را برای دستگیری مارتین کوبلر یا جانیان ما لکی و رژیم پلیدآخوندی داده است هد ، نه این فراخوان (از حقوقدانان می پرسم، آیا ایشان به لحاظ قانونی و حقوقی شریک جرم نیستند و نباید تحت تعقیب قرار بگیرند مخصوصا که اعتراف می کنند «این طرحها وجود دارند، ما میدانیم.ما آنها را آماده کردیم»)
برای دستگیری«طاهر بومدرا میدهد تا جرات نکند دست به افشاگری دیگر بزند ،، خدا را شکر«طاهر بومدرا نوشتهای آقای ناظر را نمی خواند ،اگر نه با خود میگفت ،یعنی ناظر به افشاگری من اعتراض دارد؟ و من واقعاء نمیبایست از ان دستگاه یعنی یونامی بیرون می آمدم ،تا حده اقل جهان از این گونه برنامه ریزی ها برای کشتار آگاه شود، تا شا ید جلوگیری شود ،، و خون بهترین فرزندان خلق ذخیره شود.
(ایشان ملل متحد، کوبلر و یونامی را به چالش می گیرد که اگر دروغ می گوید او را دادگاهی کنند، وگرنه کمیته تحقیق تشکیل داده و سر و ته کمکاری ها را در بیاورند.در سالنهای دیپلماتیک و سیاسی بریتانیا یک جُک مرسوم است، می گویند اگر می خواهی روی یک قضیه سرپوش بگذاری، تقاضای «کمیته تحقیق»بکن. کمیته تحقیق یعنی حواله به چراغ نفتی. 
خود گویی خود خندی عجب مرد هنر مندی
 
آقای ناظر میگوید ایشان یعنی آقای«طاهر بومدرا سازمان ملل و یونامی را به چالش کشیده است ، و چرا ( کمیته تحقیق تشکیل نمیدهندو سر و ته کم کاری هارا در می آورند، و یک خط بعد این جوک انگلیسی را در مورد کمیته تحقیق مینویسد،( در سالنهای دیپلماتیک و سیاسی بریتانیا یک جُک مرسوم است، می گویند اگر می خواهی روی یک قضیه سرپوش بگذاری، تقاضای «کمیته تحقیق» بکن.)
 
حالا کمیته تحقیق تشکیل دهند یا ندهند تکلیف را روشن کن، منتظریم!!! .) تو را خداچند بار بخوانید شاید شما متوجه بشید آقای ناظر چه میخواهد .. .و البته برای ما هم ترجمه کنید
 
(ایشان بازگشت به اشرف را بهترین و امن ترین راهکار می دانند.یاد راهکار امن سفیر آمریکا می افتم که از مجاهدین می خواست سازمان را متلاشی کنند.نمی فهمم این کارشناسان سیّاس یکبار هم که شده یک راهکار به نفع مردم ایران پیشنهاد نمی کنند؟
 
ایشان یا خود را به نادانی می زند و یا فکر می کند که شنونده نادان است.فرض بگیریم که همه پذیرفتند که ساکنین لیبرتی به اشرف باز گردند.خوب حالا چی؟ )
 
راهکار شما چیست؟ آقای ناظر,, در لیبرتی بمانند ، تا همه قتل عام بشوند، در زندان لیبرتی بمانند تا زجر کش بشوند، تا همچنان در کمبود آب و درمانگاه و وسائل بهداشتی باشند ، آنوقت دلتان خنک میشود یا آمدن به اشرف یعنی شکست تمام سیاستهای دجال گرانه رژیم آخوندی و مالکی و امریکا ..چه چیزی شما را خوشنود میکند؟؟؟فراخوان به کشور ثالث؟؟ هیچ چیزی در ذهن آقای ناظر تغیر نمیکند پارامترهای سیاسی لا متغیر هستند و مجاهدین هیچ نقشی در تغیر شرایط سیاسی ،ندارند،
 
(به راستی بومدرا چه حرف تازه ای زد که خواجه حافظ نمی دانست؟ این نادان می خواهد همکاسه گی خود با کوبلر و رژیم و آمریکا و...را با این فرار به جلو بپوشاند.می خواهد وقت هدر کند، برای رژیم وقت بخرد، و دوباره فرزندان خلق را از این مأوا به مأوای دیگر پاس بدهد.)
 
این ادعای دانستن تو من و کشته ،،، آقای ناظر فکر میکند صرف دانستن یک قضیه مسئله را حل میکند ، مثل اینکه همین قدر که میدانیم آخوندها چقدر جنایتکار هستند ,کافی است ، عزیز دل برادر،، اگر کمی از صفحه اینترنت جدا بشی میفهمی در دنیاه واقعی مبارزه چقدر تضاد هست ، که همه آنها لزومأ تنها بر اصل شناخت از ان حل نمیشود ،باید وارد کارزار سخت مبارزه شد وبهای سخت آن را هم داد،باور نمیکنی ، امتحان کن! بقیش را میگرارام برای فرصتی دیگر ...
 

منبع:پژواک ایران