بستگى هاى عالم فانى ايشان را از آينده و عالم باقى غافل نكرده وبا "رب السماوات فى الارض " به واسطه يكى از مذاهب بسيار مقتدر مسيحى رابطه شرعى دارد. اصحاب زيرك ومجرب اين فرقه ( پرسبيتر ) معمولأ صاحب فرصت،زيرك وسخت كوش هستند، دارا و دانا. آنان در پاسخ علم بهتر است يا ثروت مى نويسند هر دو . البته اقاى پمپئو مرز بندى كمرنگى با تعليمات عيسى مسيح دارند. مهم نيست. موضوع پيش پا افتاده ضرورت آزادى تجارت اسلحه،مالكيت وحمل آن است . به راستى اين جماعت دست راستى دبش هستند. خدا انان را خلق كرد تا چپ معنائى داشته باشد.
جالب انست كه بدانيم آقاى هوك همكار ايشان با توجه به سنش دست كمى از آقاى وزير ندارد. تحصيلات و تجربيات او هم شگفت اور است . اما اين دو صاحب منصب عالى مقام تحصيل كرده ومجرب حق دارند كه از اندوخته مختصر جن و تخم جن شناسى من بهره گيرند. از حيث مقام، تجربيات و تحصيلات من و دو مخاطب اين نوشته تفاوتهاى اشكارى داريم. اما ما هرسه وكيل داد گسترى هستيم . وقتى جناب وزير به دنيا مى آمدند، من مشغول پايان تحصيلات دانشگاهى بودم. زمانى كه آقاى هوك در"شكم مادر يا پشت پدر" بودند، من وكالت مى كردم . تاريخ تولد من و اين تفاوت سنى امتيازى براى من نيست در برابر صاحب منصبانى مجرب وتحصيل كرده. مى خواهم به عنوان يك همكار در كمال فروتنى انان را به مقدمات مبحث شيرين جن و تخم جن شناسى آشنا كنم. تا بعد از چهل و دو سال باز هم دچار "ونگ زن" ١ نباشند.
*******************
مطالعات جن شناسى من از سن ٦-٧ سالگى شروع شد .خانه ما در سارى مقابل تكيه حاجى آباد بود. آن طرف خانه نبش كوچه اى كه به طرف آب انبار نو مى رفت ،حمام سيد معصومه بود. آقاى سادات نژاد مالك حمام يك تابلو زده بود روى در و نوشته بود حمام پاك . سيد معصومه از مد افتاده بود . تحقيقات من نشان مى داد كه مهمترين مركز اجنه سارى حمام محله ما بود. اين حمام شبها پاتوق اجنه مى شد. لابد "پارتى " مى گذاشتند. مسلمانانى كه براى نماز صبح نيازمند غسل در خزينه حمام مى شدند . گاهى به اجنه بر مى خوردند. آنها شش انگشت داشتند. با يك بسم الله مى زدند به چاك. شبهائى كه از مهمانى مادر بزرگ بر مى گشتيم وقتى از دم حمام ميگذشتيم از ترس نفسمان در نمى امد. وجود جن ها در فضاى محل حس ميشد . شب چهار شنبه اگر بارانى هم بود كار بيخ پيدامى كرد .به نظرم اجنه جلسه فوق العاده يا تظاهرات بر پا مى كردند. گمان مى كنم جن هاى ساروى در گورستان ملا مجد الدين و پائين ترين بخش اب انبار نو فعاليت هاى زير زمينى داشتند.
كمى بزرگتر شديم جن ها تغيير رفتار دادند. پگاه آهسته به بستر ما سر مى كشيدند . مى گفتند شيطانى شديد. اما دروغ مى گفتند شيطانى نبود. ملائك مهربانى بودند كه بدون دخالت آخوند ها كمبود ها را جبران مى كردند. بعد ها فهميديم بعضى از اين اجنه بى ناموس توى رختخواب نواميس مردم هم مى رفتند. مهمانى رفته بوديم دختر صاحبخانه نيمه شب صدا هاى غريبى مى كرد . پدرش با عصبانيت از اطاقى ديگر داد زد " زنا كيجاره جن سر دكته " ٢ مادر هم با خشم و فرياد دختر را بيدار كرد. نتيجه اخلاقى ان كه جن ها زن ومرد دارند. عياش هستند. زن ها به داد پسر هاى نيازمند مى رسند . سحر گاهان رختخواب سرد انان را داغ مى كنند. اين فعل شيطانى است . اما مردان جن بى ناموس هستند. با اغفال دختران خوابيده به انها حمله مى كنند.
جن ها در علم بهداشت و درمان هم دخالت دارند جن گيرها با وسائل گوناگون ان را از بدن ادم خارج مى كنند. در سارى وقتى يك مصروع مى افتاد، مى لرزيد،به خود مى پيچيد،دورش خط مى كشيدند تا جن مرز بندى را رعايت كند. وقتى مصروع بيچاره أرام مى گرفت،جن از بدن او خارج مى شد يك راست مى رفت اسمان. از خط مقرر خارج نمى شد . مطالعات ميدانى من ٦٠ سال پيش تمام شد . من از سارى به تهران رفتم . خانه ما را خيابان خورد. حمام سيد معصومه خانه هاى وصل به تكيه، خانه درى ها و مهندس اميد را كوبيدند. و "نوسازى" شد. من هم در بدر شدم. بيچاره ان جن ها هم لابد رفتند به آب انبارنو. و شبها بر بام اب انبار ستاره شمارى مى كنند . بعد قبل از نماز صبح براى بى ناموسى سراغ دخترها وپسر ها مى روند.
*********************
جن واديان ابراهيمى
آیات عظام تخم جن هستند. بر روى يك وجب جا هشتاد معلق مى زنند. با هم اختلافات زياد دارند. سر بزنگاه يكدست مى شوند. تا پوست "عوام" را بكنند. جمع بندى ونتيجه جن شناسى من در ايات عظام نشان مى دهد كه ؛
١- جن ها مرد وزن هستند.
٢- جن ها اول يهودى بودند . بعدأ مسلمان شدند.
٣- تمام جن ها شيعه هستند. جن سنى نداريم.
٤- چون جن مسيحى نداريم انان در علم جن شناسى عقب مانده اند.
٥- يهودى ها براى جاسوسى از جن استفاده مى كنند .
٦- ارتباط جن ها با انسان براى گمراه كردن انان است.
٧- غرب جن زده است ودر سياست تابعى از متغير اخوندها.٣
نتيجه انكه من معتقدم اخوند ها تخم جن هستند .
سى فروردين هزار و سيصد و نود ونه
پا نويس
١- ونگ در مازندرانى معادل بانگ است در فارسى . "ونگ زن " كسى است كه ديگرى را صدا مى كند. نوعى از اجنه ونگ زن هستند . انان كه نا پيدا هستند آدمى را صدا مى زنند. ادم دنبال صاحب صدا مى رود. نمى يابد. گم به گور مى شود. در شهر سارى ونگ زن ها فعاليت شبانه داشتند. بعد ها در زابل به من گفتند وقتى باد هاى صد وبيست روزه جريان دارد، در سر وصدا وگرد وخاك جن هاى سيستانى بيست وچهار ساعته كار مى كنند . اقايان،كارتر ،ريگان، بوش پدر، كلينتون، بوش پسر، اوباما و ترامپ طى چهل ودو سال اخير به علت عدم اشنائى با اجنه وتخم جن گرفتار ونگ زن هستند و در منجلاب " تغير رفتار" جنايتكاران غوطه ورند. مى توانند به كمك ناياك ودكتر سروش و دوستان انان بخش جن شناسى وزارت خارجه امريكا را تأسيس كنند.
٢- زن جن به دختر حمله كرد .
٣- براى اطلاع بيشتر از منابع اين جمعبندى مراجعه كنيد از جمله به دروس حضرات آیات عظام حسن حسن زاده آملى، الميزان علامه طباطبائى ومقاله تحقيقاتى جن از نظر مذاهب ابراهيمى- معرفت اديان- سامانه نشريات مؤسسه اموزش وبررسى امام خمينى سال چهارم- تير هزار و سيصد نود ودو نوشته اقايان سيد غلام عباس موسوى مقدم كار شناس ارشد و محمد جعفر هرندى استاد يار همان مؤسسه.