خامنه ای قاتلی که باطل است !
عباس رحمتی

مقدمه کوتاه :

این روزها سی و یکمین سال تولد جمهوری اسلامی است قبل از  فروردین سال 1358  جر و بحثهای  زیادی برای نامگذاری و  نوع حکومت ایران شد . حکومت اسلامی  - جمهوری  اسلامی – حکومت  دمکراتیک  اسلامی - حکومت سوسیالیستی و اسلامی  و...  خلاصه در پایان با سخنرانی کذایی  خمینی که گفت « جمهوری اسلامی  نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر ! » نوع آن تحمیل شد و بدنبال آن با یک رفراندوم " آری و نه "  نوع حکومت بعد از سلطنت پهلوی  را در چنین روزهایی تعیین کرد . بعد ها معلوم شد که خمینی ( بنیان گذار ) بدنبال  یک نظام فاشیستی  مذهبی بوده است نه یک حکومتی که بدنبال برابری انسان ها باشد ، ج .ا.  که با یک  " آری و نه " بر مردم  ایران تحمیل شد ، نظام ضد بشری  که با استبدادی از نوع مذهبی به رهبری خمینی حاکم شد بلافاصله بمباران کردستان ایران و بدنبال آن  یک جنگ 8 ساله را برای سرکوب های بعدی براه انداخت . در سال 60 و 67 کشتار های گسترده در سراسر ایران راه اندازی کرد  و صد ها  هزار نفر از بهترین فرزندان ایران زمین  را به جوخه های اعدام سپرد . جمهوری اسلامی بنیاد گذاشته شد تا در ردیف بدتر ین نظام ها از نظر حقوق بشر قرار گیرد تا بیشترین اعدام ها را از جوانان زیر هیجده سال را بگیرد رژیمی که پیش از 50 بار محکومیت سازمان ملل  را از نظر حقوق بشر در پرونده خود دارد .بعد از خمینی خامنه ای که دست پرورده او می باشد قدرت را یک شبه  در دست می گیرد  که روزهای سیاه و تحمیل آن  ( با حکومت فاشیستی مذهبی ) بر مردم همچنان ادامه دارد این بار عریان تر از گذشته ، به یاد داشته باشیم خامنه ای قتل های زنجیره ای  در داخل  و  ترور های خارج از کشور رهبری می کرده است و در حال حاضر هم او و پسرش  به کمک احمدی نژاد  این جنایات را با اختاپوستی بنام سپاه پاسداران  ادامه می دهند   .  حال  مروری بر زندگی نامه خامنه ای  و خصوصیات  وی  داریم .

 

همه می دانیم که خامنه ای یک شبه از حجت الااسلامی  تبدیل به آیت اللهی رسید تا رهبری کشور را به شیوه ی "  ملا خوری " مال خود کرد.رهبری که بعدها تمامی دارایی های کشور را مال خود دانست و میلیون میلیون دلار   بدست بچه هایش  سپرد و پا را فراتر گذاشت و به خیال خود گوی سبقت را  از  رقیب دیرینه ش یعنی " رفسنجانی "  ربود از آن بالاتر حال به فکر سلطنتی کردن ولایت فقیه بی آینده اش افتاده است . او برای این کار قصد دارد تا ته خط پیش برود

 حتا اگر به بهای کشته شدن میلیون های انسان تمام شود.

بد نیست از این تاریخ به بعد به  زندگینامه های کسانی که ادعای رهبر ی یک  خلق را دارند بیشتر دقت کنیم  تا دیگر  تاریخ گذشت را  دوباره تکرار نکینم  ، اینک با مروری  به خصوصیات خامنه ای  به فاجعه ای  که در ایران رخ داده است بیشتر پی می بریم . خامنه ای از کجا می آید ؟

خامنه ای در یک خانواده فقیر در مشهد  بدنیا آمده است پدرش سید جواد حسینی خامنه ای است (24 تیر 1318 )  او از چهار سالگی به همراه برادرش محمد به یک مکتب خانه می رفته است  و پس از مدتی به یک مدرسه ابتدایی اسلامی  بنام " دارا تعلیم دیانتی " رفت و تا اخذ مدرک دیپلم ( اسلامی ) در همانجا  ماند . و بعد ها تا حجت الا اسلامی  بیشتر ادامه نداد ، خامنه ای خود را از شاگردان  فقهی  اصولی  سیاسی  و انقلابی  " خمینی " می داند  اما به  گفته خودش  نخستین جرقه های سیاسی و مبارزاتی و دشمنی با نظام پهلوی  را  سید مجتبی نوّاب صفوی  در ذهن او به وجود آورده‌است.

در سال ۱۳۳۶به قصد زیارت عازم نجفشد. در مدت اقامت کوتاه خود از دروس سید محسن حکیم، ابوالقاسم خوییو محمد شاهرودیبهره برد و با مشاهدهٔ وضعیت تحقیق و تدریس در نجف تصمیم به تحصیل در آن شهر گرفت. اما به دلیل مخالفت پدر پس از هفت ماه به ایران بازگشت.

خامنه‌ای در ۱۲ خرداد۱۳۴۲(۹ محرم) دستگیر و یک شب بازداشت شد و فردای آن روز به شرط اینکه منبر نرود و تحت نظر باشد آزاد شد. با پیش آمدن حادثه خونین ۱۵ خرداد، باز هم او را از بیرجندبه مشهدآورده، تحویل بازداشتگاه نظامی دادند و ده روز در آنجا زندانی شد.      خامنه ای مجموعا 6 بار دستگیر شد که جمع آنها کمتر از دوسال  است .

وی درباره پنجمین بازداشت خویش توسط ساواکمی‌نویسد:

از سال ۴۸ زمینه حرکت مسلحانه در ایران محسوس بود. حساسیت و شدت عمل دستگاه‌های جاری رژیم پیشین نیز نسبت به من، که به قرائن دریافته بودند افزایش یافت. چنین جریانی نمی‌تواند با افرادی از قبیل من در ارتباط نباشد،. سال ۵۰ مجدداً و برای پنجمین بار به زندان افتادم. برخوردهای خشونت آمیز ساواک در زندان آشکارا نشان می‌داد  که دستگاه از پیوستن جریان‌های مبارزه مسلحانه به کانون‌های تفکر اسلامی به شدت بیمناک است و نمی‌تواند بپذیرد که فعالیت‌های فکری و تبلیغاتی من در مشهد و تهران از آن جریان‌ها بیگانه و به کنار است. پس از آزادی، دایره درسهای عمومی تفسیر و کلاسهای مخفی ایدئولوژی و... گسترش بیشتری پیدا کرد.

یکی از دوستان تعریف می کرد ، وقتی که  خامنه ای  طلبه بود در مشهد انگشترهای عقیق را جمع آوری می کرد و آنها را می فروخت و بعدها  شغل ثابت ش شد وی می گفت عمویم  انگشتر عقیقی را از او خریده بود که هنوز هم آنرا دارد ! خامنه ای خرده پایی که  عقده  و کمبودهای چندین ساله اش را در سالهای بعد در جمهوری اسلامی  بخوبی نشان داد.

مروری به خصوصات فردی و خصلتی او ما را به نکته های مشخصی می رساند که از نظر روانشناسی نشان می دهد که چرا وضعیت ایران دراین  زمان به اینجا رسیده است . خامنه ای  از دید همبند های سابق ش در زندانهای شاه  یک قدرت طلبی بود که زبانزد تمامی زندانیان شده بود و مرتب زیر نظر زندانیان بود یکی از زندانیان که هم سلول وی بود می گفت : فردی خود خواه و قدرت طلب و خود مطرح بود او دارای کمبودهایی بود که در نگاه اول کاملا به چشم می خورد. همین خصوصیات باعث شد که بعد از به قدرت رسیدن به همراه هم رزمش رفسنجانی سیری ناپذیری خود را همه نظاره گر باشند . بیخود نبود که رفسنجانی بعد از مرگ خمینی  در سال 68 تلاش می کرد تا  او را به رهبری  برساند  ، او را یک شبه رنگش کردند و به |آیت اللهی رساندند تا خون ملتی را انچنین در شیشه کنند.

خامنه ای خرده بورژوایی  بود که  در پی زد وبندهای سیاسی  و نقش عمده رفسنجانی  به رهبربرسد تا کشور را با هرترفندی به غارت ببرند ، هنوز جنازه خمینی در آکواریومی بود که در مصلای تهران برای نمایش گذاشته بودند تا آیت اله رنگ شده را بر کرسی شقاوت بنشانند .از فردای همان روز ها صداهایی از دیگر آیت الله ها شنیده شد ولی هیچ کدام کاری نکردند وسوکت را برگزیدند. کمبودهای رهبرقلابی کاری کرد که یک شبه راه صد ساله را رفت واز  حول حلیم در دیگ افتاد  و پا در جایی گذاشت  که امام راحلش گذارده بود  راه کشتار و سرکوب  و غارت کشور.کمبود های او باعث شد تا بیشتر  بکشد و بیتشتر جنایت کند ، او به سرنوشت امامش  نگاهی نکرد، هرچه بود از کمبودهای گذشته هر دو انیها بود .

قدرت طلبی ، خصلت بارز خامنه ای :

" دکتر پیمان " تعریف می کرد که با خامنه ای در یک سلول بودیم خصلت های قدرت طلبی او  کاملا به چشم می خورد قدرت طلبی  او طوری بود که همه وی را با این خصلت می شناختند . بعد ها" رفسنجانی"  یار غار و همسنگرش که در زندان پشت سر مجاهدین نماز می خواندند افتخارشان این بود که خود را مجاهد و طرفدار مجاهدین بدانند ، خامنه ای که  تحلیل های سیاسی خود را از مجاهدین می گرفت بعد از انقلاب  تا جایی که توانست از آنها اعدام کرد . لازم است یادآوری کنم بعد از جریانات اپورتونیستی  سال 54 و توبه کردن جناح راست اتورتونیستی  در زندان رفسنجانی  به " دکترمرتضی  محیط  " و"  شکرالله پاک نژاد " می گوید : «  اگرما  روزگاری قدرت  را تصاحب کنیم  همه شماها را به جوخه اعدام خواهیم سپرد و همین طور هم شد .

قبل از انقلاب  ، خامنه ای  ، زمانی که از مشهد به تهران می آمد ، همیشه خانه پدری میر حسین  موسوی محل اقامت ش بود( هتل لینگ ) ، زمانی که رئیس جمهور شد پا  توی یک کفش کرده بود که موسوی را از نخست وزیری بردارد ولی با دخالت های خمینی  سمت موسوی ابقاء شد در جریان انتخابات 88  هم ، کینه شتری اش را آنچنان نشان داد که  حاضر شد به خاطر احمدی نژاد  در مقابل مردم شمشیر ش را از رو ببندد و حال تا جایی که بتواند این جنایات را ادامه می دهد .

بزدلی  خامنه ای :

 در سال  56  تعدادی از روشنفکران برای  سخنرانی به   "مسجد قبا "  می آمدند  او هم از سخنران هایی بود که تفسیر  نامه های حضرت علی به  "مالک اشتر "  را به عهده گرفته بود ، همه می دانیم که این نامه ها از نامه های انقلابی است که همه را وجد می آورد  ولی خامنه ای آنچنان بز دلانه آنها را تفسیر می کرد که همه را در خواب می برد یادم هست با دوستان که صحبت   می کردیم  به هم می گفتیم  از ترس ساواک چنین تفسیر می کند. بله او از ترس ساواک خود را  به موش مردگی زده بود ، حالا در مقام یک دیکتاتور فاشیست  در روز روشن دستور کشتار و سرکوب صادر می کند قتل های زنجیره ای را برنامه ریزی می کند و صدور تروریست را از اروپا تا آرژانتین گسترش می دهد . ترور رهبران کرد را  به همراه ولایتی  و رفسنجانی و فلاحیان در برلین ( رستوران میکونوس )  برنامه ریزی می کنند  او برای بقای ولایت  سفیانی اش حاضر شده است که دانشمندان ایرانی مثل " مسعود علی محمدی  را  ترور کند .  بی خود نبود که مردم در  تظاهرات های اخیر فریاد می زدند « خامنه ای قاتله   ولایت ش باطله » 

او تمام سرمایه های کشور یعنی جوانان و دانشجویان را در زندانها اسیر کرده است تا چند روزی بیشتر به جنایاتش ادامه دهد برای  این بود که مردم میگفتند « ایران شده بازداشتگاه   اوین شده دانشگاه » بعد از نماز جمعه  معروف خامنه ای در خرداد 88  که در واقع دستور شلیک به پاسداران و بسیجی ها داده بود  دهها هزار نفر را دستگیر کردند و دهها نفر را در درگیری های خیابانی به قتل رساندند . خرده پای دیروز و رهبر فاشیست های امروز،  بیلیون ها دلار سرمایه را در حساب های   بانکهای اروپا  سپرده است تا بتواتند آینده فرزندانش را تامین کند کسی که تا دیروز الاغ هم نداشت سوار شود از سرمایه های باد آورده هواپیماهای خصوصی را در کنار کاخش پارک می کند و البته یکی از آنها را هم رو به سوریه برای  ساعت "  سین " و روز "  ر " گذاشته است .  در حالیکه  رفسنجانی  به او و دارو دسته اش  با سیاست خاص خود ندا را داده و به وی گفته است  « وقتی   مردم  ما را نمی خواهند  باید برویم  "   خامنه ای گوشش بدهکار  این حرف ها نیست   می کشد و باکی ندارد و شاید هم قدرت  کر و کورش کرده است .  خامنه ای  از شاه درسی نگرفت که گفته بود  « صدای انقلاب تان را شنیدم  » که دیگر دیر شده بود ، خامنه ای این صدای رسای مردم را  نشنیده است که میگویند  :« خامنه ای  یزیدی  / خشم ما را ندیدی  »  چرا ؟

ولایت موروثی :

ولایت فقیه ارتجاع  تصمیم گرفته است که ولایت ش را همچون سلطنت موروثی کند و به همین خاطر تمامی  اختیارات سرکوب را خود و فرزندش مجتبی به عهده گرفته اند و بازو های سر کوبش را دولت کودتا ( دولت پادگانی ) قرار داده است رهبری که خود از 2 سال قبل وعده داده بود حتما احمدی نژاد را  انتخاب کنند که مردم نکردند و برای جلو گیری  از سرنگونی اش از صندوق بیرونش  کشیدند . او به خوبی می داند اگر روزی  دست از جنایت و کشتار بردارد رژیم ش  در کوتاهترین زمان سرنگون خواهد شد و در هیچ  کشور دمکراتیک ی جای نخواهد داشت چرا که حکم جلب ش در دست "  پلیس انترپل " قراردارد . ( بخاطر محکومیت در دادگاههای آلمان )

خامنه ای حتا حاضر است برای حفظ نظام پوسیده اش  تمامی همسنگران ش را از طناب های دار و جوخه های اعدام بگذراند و تمامی کسانی را که با او در افتاده اند را حکم به اخراج از سمت های شان  را بدهد و در حال حاضر نغمه های بر کناری رفسنجانی هم  به گوش می رسد در روزهای  آینده شاهد بر کناری تعداد زیادی خواهیم بود .او چندین بار برای دستگیری موسوی و کروبی  دور خیز کرده است ولی گویا استخاره راه نداده است ! او اگر بتواند برنامه هایی برای ترور مخالفانش  به شکل قتل های زنجیره ای  و یا سر به نیست کردن هایی که سی سال است شاهدش هستیم انجام خواهد داد .او و دارو دسته اش به همراه دولت پادگانی اش  میرود که دست به قتل های گسترده ای بزند . آنها از این آرامش ( تصور میکنند )  استفاده کرده و میروند تا اختاپوس ارتجاع را  در همه جا بیندازند  و تا توان دارند به سرکوب و کشتار ادامه می دهند . 

در این میان نقش غربی ها  می تواند خود را نشان دهد و شاید چاره ساز ! آیا می خواهند مثل قبل از انتخابات باز نامه پراکنی هایشان را با ارتجاع ادامه دهند ؟ آیا می خواهند رژیم  ولایت فقیه را باز دوباره حفظ کنند باید پرسید  ، آیا سی سال جنایت بس نیست تا شما را از خواب خرگوشی بیدار کند ؟ آیا این همه جنایت و ترور در جای  جای جهان شما را راضی می کند که با این رژیم بر سر میز مذاکره  بنشینید ؟ آقای"  برژنیسکی " یکی از استراتزیست های آمریکا اخیرا در مصاحبه با رادیو آمریکا گفته است باید از راه مذاکره با رژیم ایران  پیش رفت ، وی تاکید داشت که  اگر سالها سال هم طول کشید  ما باید به این راه  وفادار باشیم [1 ]

از آقای اوباما و سایر استراتژیست های او باید پرسید ، آیا می خواهید شاهد تکرار  تاریخ باشید و یا در تکرار آن  سهیم باشید و این بار مضحک تر از گذشته ! آیا کودتای 28 مرداد 32 بر علیه دکتر مصدق  ، درسهای لازم را  به شما نیاموخت که خود به آن اعتراف کرده ا ید؟   آیا می توانید با کسی که در دادگاههای اروپا به عنوان تروریست شناخته شده است و حکم جلب ش در دست پلیس انترپل قرار دارد  وارد و مذاکره شوید ؟ آیا بهتر نیست که  به جای کسی که هم  خودش  و هم ولایت ش باطل است  از مردم ایران حمایت کنید. خامنه ای دیر  یا زود در دادگاههای بین المللی محاکمه خواهد شد .  

[1 ] مصاحبه ستاره درخشش با پرژنیسکی / صدای آمریکا – 23.03.2010 

   

منبع:پژواک ایران


فهرست مطالب عباس رحمتی در سایت پژواک ایران 

*نانو چيپ براي كنترلِ كرونا، تا رديابي اطلاعات درجهان؟!   [2020 May] 
*جنگ بيولوژيك ( بيوتروريسم) با نام كرونا؟!  [2020 May] 
*نگراني جهان از شيوع ويروس ديگر در آينده!   [2020 Apr] 
*جن و أنس و رهبري ولايت فقيه   [2020 Apr] 
*ويروس كرونا و رنسانس   [2020 Mar] 
*بيت خامنه اي وتيم امنيتي ،براي مهار خبرها ونه ويروس كرونا!   [2020 Feb] 
*لائيسيته !   [2020 Feb] 
* مُرده گردونی ولايت فَقِيه !   [2020 Feb] 
*ابوبكر البغدادي و علي الخامنه اي هردو تروريست؟!   [2019 Dec] 
*چهل سال رابطه مخفي آمريكا با ملايان تهران!   [2019 Dec] 
*گراني بنزين وعبور از فاشيست مذهبي !   [2019 Nov] 
*‏ بيست و ششمين فستيوال تئاتر ايرانيان تبعيدي ،شهر كلن آلمان!‏   [2019 Nov] 
*‏«روح الله زم »، اپوزيسيون يا مهره ي سوخته؟!‏   [2019 Oct] 
*بانوان ايران استاديوم هاي كاملن آزاد ميخواهند!‏   [2019 Oct] 
*چپاول ثروت و عطش خونریزی را حمایت نکنید! سیری کوتاه در نشست سازمان ملل  [2019 Sep] 
*پشت پرده سياست ولايت فقيه، مذاكره با آمريكا !   [2019 Sep] 
*سپاه پاسداران با چهل سال تروردرصدر فهرست سازمانهای تروريستي خارجی آمریکا !  [2019 Apr] 
*چهل سال جنايت و ترور سركوب و عقبگرد كامل (شماره يك)‏   [2019 Feb] 
* سال ۲۰۱۸ سال هشدار و پر حادثه به پایان رسید!  [2019 Jan] 
* فرار سرمايه از ايران افزايش مي يابد!‏   [2018 Dec] 
*یک ربع قرن فستيوال تئاتر تبعيدي در كلن!   [2018 Nov] 
*ترور به بهانه هموار کردن جاده بهشت براي تروریست ها!   [2018 Nov] 
*خيانت روحاني ( فريدون) به مردم ایران از زبان یک آشنا!  [2018 Oct] 
*احضار روحانی به مجلس و رویای دیر باز خامنه ای!‏   [2018 Sep] 
*غول ديماه بر مي خيزد!   [2018 Aug] 
* ١٣٦ مين سالگشت زاد و بود دكتر محمد مصدق در شهر كلن چگونه برگزار شد؟   [2018 Jul] 
*خامنه اي و رؤياهاي آشفته بمب اتم!‏   [2018 Jun] 
*سود و زيانهاي خروج آمريكا از برجام   [2018 May] 
*رضا شاه جزئي از تاريخ ايران است!   [2018 Apr] 
*ارمنستاني ها فقط با اراده بود که ديكتاتور را سرنگون كردند!   [2018 Apr] 
*احمدي نژاد بدنبال اپوزيسيون سازي است ؟   [2018 Feb] 
*فاز تغيير !  [2018 Feb] 
*جمهوري اسلامي ؟ نه ، رژيم توتاليتر!   [2018 Feb] 
*جنبش ملي ،پايه هاي نظام ولايي را فرو خواهد ريخت!‏   [2018 Jan] 
*احمدی نژادی ها؛ واکنش تهدید آمیز خامنه ای   [2018 Jan] 
*شعله جنگ منطقه خليج فارس زبانه مي كشد  [2017 Dec] 
*بيست و چهارمين سال فستيوال تئاتر در تبعيد كلن بياد مجيد فلاح زاده   [2017 Dec] 
*جنگ أفروزي هاي دوباره جمهوري اسلامي ، تمام منطقه را درگير خواهد كرد!‏   [2017 Nov] 
*رفراندوم اقليم كردستان و دخالت ملاها و افزايش بحران در عراق!   [2017 Nov] 
*فوتبال ايران و سوريه، نقش زنان و مردان ايران !‏   [2017 Oct] 
*فردوسي را بايد جدي گرفت و خوب شناخت !‏   [2017 Oct] 
*انتخابات آلمان ، شكست سنگين دو حزب برتر و رشد پوپوليست ها !‏  [2017 Sep] 
*‎ ‎دو رهبر در يك موضع و حمله به ملاها درسازمان ملل   [2017 Sep] 
*همكاري كاشاني و بهبهاني با انگليسيها در كودتاي ٢٨ مرداد عليه دكتر مصدق   [2017 Sep] 
*معامله بزرگ بر سر كابينه آينده و نقش ولايت فَقِيه ! ‏   [2017 Aug] 
*دولت امام زمان معجزه هزاره سوم ( قسمت ششم)‏   [2017 Aug] 
*«ماجراي نيمروز» نيمه پنهان ماجرا بود!‏   [2017 Jul] 
*جنبش دانشجویی و ادامه مبارزه   [2017 Jul] 
*اتحاد اپوزيسيون با مردم رمز پيروزي است!‏   [2017 Jul] 
*دولت امام زمان ،معجزه هزاره سوم ( قسمت پنجم )‏   [2017 May] 
*چهار سال با دولت تدبير و اميد و ركوردهاي تازه !‏  [2017 Apr] 
*اسكار سياسي! ‏   [2017 Mar] 
*دولت امام زمان ، معجزه هزاره سوم ( قسمت چهارم )   [2017 Feb] 
*«اوباما» با اُونا، ماند و به تاریخ پیوست!  [2017 Jan] 
*گورخوابان ارمغان ديگر جمهوري اسلامي‎!‎   [2017 Jan] 
*دولت امام زمان ، معجزه هزاره سوم ! ( قسمت سوم)   [2016 Dec] 
*بيست و سومين فستيوال تئاتر در تبعيد شهر كلن با موفقيت برگزار شد   [2016 Nov] 
*پيروز انتخابات‎ ‎‏ آمریکا كيست ؟ ‏   [2016 Nov] 
*دولت امام زمان ، معجزه هزاره سوم( قسمت دوم)‏   [2016 Oct] 
*دولت امام زمان و معجزه هزاره سوم !( بخش اول)‏  [2016 Oct] 
*فوتبال و حزب اله ، ياحسين ، گل تاسوعائي!‏   [2016 Oct] 
*مردم چون كوه مي مانند تا علم الهدي برود  [2016 Sep] 
*جنگنده های روسی در پايگاه شاهرخي (نوژه) همدان ، خيانتي كه كتمان نتوان کرد؟  [2016 Aug] 
*كودتاي نافرجام تركيه و روياهاي اردوغان   [2016 Jul] 
*زلزله خروج بريتانيا از اتحاديه اروپا و پس لرزه هايش  [2016 Jul] 
*قضاوت كنيد!   [2016 Jun] 
*نقش مستشاران و مدافعان حرم، حضور محرز جمهوري اسلامي در جنگ سوريه!   [2016 Jun] 
*أهداف خامنه اي با رياست جنتي در مجلس خبرگان  [2016 May] 
*ترس خامنه اي از فرا گيري زبان انگليسي چيست ؟   [2016 May] 
*فرار مالياتي و پولشويي هاي گسترده جهاني درپاناما، بهشت مالياتي!  [2016 Apr] 
*انتخابات دهم و حیله های جدید نظام ولايي   [2016 Mar] 
*ميزان رأي يك نَفَر است!  [2016 Feb] 
*ريشه ها را بايد شناخت !  [2016 Feb] 
*سفر روحاني به فرانسه و معامله پشت پرده بر سر مجاهدین   [2016 Jan] 
*بيست و دومين فستيوال تئاتر درتبعيد «كلن» با شعار «ما پارازيت نيستم »  [2015 Dec] 
*جنايات اخير رژيم فاشيستي مذهبي ايران يك عمل تروريستي و محكوم است   [2015 Nov] 
*خودرو ملي يا اسلامي ،ايدئولوژيك ( مكتبي ) ؟  [2015 Oct] 
*داستان دعواها و بر هم زدن رابطه ایران با آمريكا و توافقنامه هسته اي وین !  [2015 Sep] 
*چه سیاستی پشت هجوم گسترده پناهندگان به اروپا نهفته است؟  [2015 Sep] 
*چرا پزشكان به مناطق دور افتاده نمي روند؟( بخاطر روز پزشک )  [2015 Aug] 
*گروه اسلامي داعش بهانه اى براى حضور هميشه آمريكا در خاورميانه!  [2015 Aug] 
*توافق هسته اي وين ، فرصتي براي خواسته هاي مردم ايران!   [2015 Jul] 
*مذاكرات هسته اى و هسته اصلی ترور در خاورمیانه   [2015 Jul] 
*تنها راه نجات ايران بازگشت به اصالت خويشتن خويش!  [2015 Jun] 
*رعايت حفظ فاصله با بمب اتم ، راه حل پشت درهاي بسته است!   [2015 May] 
*تفاهم يا توافق لوزان شكستِ دلواپسان و جام زهر ديگر  [2015 Apr] 
* تاكسي جعفر پناهى به برلين آمد ،شوخى نيست !   [2015 Feb] 
*خاكسپارى بيژن دادگرى و بعضى دوستان !  [2015 Feb] 
*راز اشغال سفارت آمریکا درتهران !  [2014 Dec] 
*بزرگداشت فريدون تنكابنى، در شهر كلن كارى پسنديده !   [2014 Dec] 
*بيست و يكمين سال فستيوال تئاتر كلن به همراه يار دبستانى !   [2014 Nov] 
*از هيچِ خمينی تا پيچ بی احساسی مطلق!  [2014 Nov] 
*ترور خاموش و پيچيده سرهنگ عزيز خزاعى !  [2014 Oct] 
*ایران و بردگی مدرن ؟!  [2014 Oct] 
*چه درسهايى ميتوان از انقلاب ٥٧ گرفت؟ ( قسمت دهم ، پايانى )  [2014 Sep] 
*چه درسهایی میتوان ازبهمن پنجاه و هفت گرفت ؟(بخش نهم)  [2014 Aug] 
*آلمان معادلات فيفا را بهم ريخت !   [2014 Jul] 
*آلمان چگونه مجددا ،جام را به خانه آورد؟  [2014 Jul] 
*چه درسهايى مي توان از انقلاب ٥٧ گرفت (بخش ٨)  [2014 Jul] 
*چه در سهايى ميتوان از انقلاب ٥٧ گرفت ؟ ( بخش هفتم)  [2014 May] 
*چه درسهايى مي توان از انقلاب ٥٧ گرفت ( بخش ششم )  [2014 May] 
*چه درسهايى مي توان از بهمن پنجاه وهفت گرفت ؟ ( بخش پنجم)  [2014 Apr] 
*چه درسهايى مي توان از بهمن ٥٧ گرفت ؟ (بخش چهارم )  [2014 Apr] 
*چه درسهايى ميتوان از بهمن ٥٧ گرفت ( بخش سوم )  [2014 Mar] 
*چه درسهايى ميتوان از بهمن ٥٧ گرفت؟( بخش دوم)   [2014 Feb] 
*چه درسهايي می توان از انقلاب بهمن ٥٧ گرفت !(بخش نخست )  [2014 Feb] 
*پزشك ، نقدى بر فيلم مديكووس  [2014 Jan] 
* نلسون ماندلا سنبل مبارزه با آپارتايد ( تبعيض نژادى ) و درسهايى كه بايد از او گرفت!  [2013 Dec] 
*بيستمين فستيوال تئاتر ايرانيان در تبعيد خجسته باد  [2013 Nov] 
*تروريست كيست ،تروریست دولتی کدام است ؟  [2013 Nov] 
*حل مسئله اتمى ايران با سوريه گره خورده است !  [2013 Oct] 
*اوباما يك گام به پيش ، روحانى دو گام به پس !   [2013 Oct] 
*روحاني و باب مذاكره با آمريكا در سازمان ملل !  [2013 Sep] 
*حزب مرکل در آلمان اکثریت آراء را کسب کرد، ولى ائتلاف با كدام حزب ؟   [2013 Sep] 
*سوريه خط مقدم و خاكريز اول جمهورى اسلامى!  [2013 Sep] 
*جنايت ضد انسانى در اشرف و يا ليبرتى محكوم است   [2013 Sep] 
*رای اعتماد وزارت اطلاعات یا مجلس؟!  [2013 Aug] 
*اتحاد ، مبارزه ، تنها راه مقابله با رژيم فاشيستى مذهبى است ؟  [2013 Aug] 
*حسن روحانى ، شايد فرصتى ديگر؟!(قسمت سوم)  [2013 Jul] 
*حسن روحانى ، شايد فرصتى ديگر ؟!( قسمت دوم ) آيا جو پادگانى از ايران رخت بر خواهد بست ؟ [2013 Jul] 
*انتخابات يا ابتذال ؟ (قسمت چهارم ) تحليلى از وضعيت كانديداها [2013 Jun] 
*انتخابات يا ابتذال ؟ ( قسمت سوم ) كانديداهاى بدون برنامه ، خصوصا براى كارگران ! [2013 Jun] 
*انتخابات يا ابتذال ؟ ( قسمت دوم)- مضحكه انتخابات ١٣٩٢  [2013 Jun] 
*انتخابات يا ابتذال؟ قسمت اول رد صلاحیت ها و آغاز مهندسی های انتخابات زیر چتر ابتذالات ١٣٩٢ [2013 Jun] 
*انگليس پشت پرده انتخابات ايران   [2013 May] 
*" مادورو " و " چاوز " دو روى يك سكه اند !  [2013 Apr] 
*جريان فتنه چيست ، فتنه گر كيست ؟  [2013 Apr] 
*اپوزیسیون سازی !  [2013 Feb] 
*تابلوی فساد جمهوری اسلامی!  [2012 Dec] 
*کاریکلماتور سی یاسی!  [2012 Nov] 
*انتساب احمدی ‌نژاد کلاه گشاد بر سر خامنه ای!  [2012 Sep] 
*پارازیت قربانی مماشات !  [2012 Jun] 
*آیا سوسیالیست های فرانسه با انتخاب اولاند مسیرکشور را عوض خواهند کرد؟  [2012 May] 
*انتخابات مجلس نهم فریب دیگری برای جهانیان !  [2012 Mar] 
*فیسبوک وشبکه های اجتماعی مجازی !  [2012 Feb] 
*تحلیلی بر گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی  [2011 Nov] 
*چراغ سبز هیلاری کلینتون به رژیم فاشیستی ایران رشته ها را پنبه خواهد کرد!   [2011 Nov] 
*قذافی رفت ، آینده لیبی به کجا می رود ؟  [2011 Oct] 
*استبداد و پیامد های آن درجامعه !  [2011 Aug] 
*هدی صابر و بابی ساندز دو فدایی آزادیخواه !  [2011 Jun] 
*ولایت فقیه بدتر از فرعونیت !   [2011 Jun] 
*حمله به اشرف ، چرا ؟  [2011 Apr] 
*تفاوت های دو قیام در دو نظام دیکتاتوری ایران و مصر !  [2011 Mar] 
*مصر به کدام حکومت تن در خواهد داد  [2011 Feb] 
*بی بی سی ، بی بی باجی رژیم برای تست دستگیری موسوی و کروبی !  [2011 Jan] 
*اعدام ها در روند جنبش مردم ایران چه تاثیری می گذارد؟   [2011 Jan] 
*آیا جزایر سه گانه بهانه ای برای حمله نظامی به ایران خواهد شد ؟  [2010 Dec] 
*مرضیه گل سر سبد هنرمندان  [2010 Nov] 
*دیه گو و محمود را باهم به چه کار آیند ؟ چه سنخیتی بین مارادونا و احمدی نژاد وجود دارد ؟ [2010 Jul] 
*میزبانی جام جهانی فوتبال برای آفریقا جنوبی براحتی بدست نیامد ! بازی‌های جهانی فوتبال در آفریقا جنوبی بخوبی در حال برگزاری است؟ [2010 Jul] 
*سی سال مبارزه و یکسال فعالیت بی امان مردم بر علیه ولایت فقیه در ایران  [2010 Jun] 
*ترور نرم در زندانهای رژیم  مجید توکلی و زندانیان سیاسی دیگر را در یابیم  [2010 May] 
*آواتار ( Avatar) جنبش سبزی که سرخ می شود !  [2010 May] 
*پشت صحنه ارتجاع ولایت فقیه !   [2010 May] 
*خامنه ای قاتلی که باطل است !   [2010 Apr] 
*آواتار ( Avatar) جنبش سبزی که سرخ می شود !   [2010 Mar] 
*پیروز میدان مردم متحدند !   [2010 Feb] 
*مبارزه و سازماندهی ( شماره 2 )  [2010 Jan] 
*مبارزه و سازماندهی تنها راه حل در مقابل رژیم (شماره 1)   [2010 Jan] 
*" نه "   [2009 Dec] 
*جنبش سبز وارد مرحله دیگری شد !   [2009 Nov] 
*جنبش سبز به کجا میرود ؟ (شماره ۳)  [2009 Nov] 
*جنبش سبز به کجا میرود ؟( شماره 2)   [2009 Oct] 
*جنبش سبز به کجا می رود ؟! (شماره1)   [2009 Oct] 
*رد پای رژیم و حمایت علنی از حماس در غزه !  [2009 Jan]